אטרקציות בפראג – אוטובוס תיירים (Hop on – hop off)

אוטובוס תיירים בפראג

אם אתם רוצים להינות מהאתרים של פראג בקצב שלכם – למה שלא תצטרפו למסע באחד משלושה מסלולים שונים של אוטובוסים לתיירים בסגנון Hop on – hop off? בואו לגלות את השיטה שמאפשרת לכם ליהנות בפראג בדיוק כמו שצריך כדי להכיר את הדברים הכי חשובים בה.

כל קוי האוטובוס עוצרים ב-19 תחנות שונות ברחבי פראג וכוללים הדרכה ב-10 שפות שונות (כולל עברית). ואגב, הכרטיס שתרכשו לאחד מקוי האוטובוס תקף ל-24/48 שעות כך שהבחירה כולה בידכם.

את הכרטיסים לקוי האוטובוסים האלה ניתן לרכוש באמצעות אפליקציה סלולרית, כך שאת ההזמנה אתם מקבלים באמצעות האפליקציה, המייל או הסמס ובעלותכם לאוטובוס עליכם לעשות דבר אחד- להציג את הטלפון שלכם בתחנת המוצא (מוזיאון השעווה ב- Celetná 15) כדי שיסרקו את ההזמנה.


תכנון טיולים באנר

3 אוטובוסים שהם עולם ומלואו

לרשותכם עומדים 3 קוי אוטובוס שונים:

airalo ad
  • הקו האדום – קו מעגלי של 90 דקות שפועל כל ימות השבוע בשעות 09:15-16:15 וכולל 10 תחנות, למשל טירת פראג, האי קאמפה, הבית הרוקד ועוד . בקו זה יש אפשרות לסיור מודרך בתשלום נוסף
  • הקו הכחול – קו מעגלי של 50 דקות שפועל כל ימות השבוע בשעות 09:45-16:15 וכולל 10 תחנות, למשל כיכר העיר העתיקה, האי קאמפה, בית הקברות היהודי ועוד.
  • הקו הסגול – קו מעגלי של 50 דקות שפועל כל ימות השבוע בשעות 10:05-16:05 וכולל 8 תחנות, למשל כיכר הרפובליקה, מגדל הטלוויזיה ברובע ז'יז'קוב ועוד. קו זה כולל הדרכה אנושית באנגלית והוא כולל אפשרות לסיור מודרך באתרים בתשלום נוסף, למשל סיור בטירת פראג שיוצא לדרכו כל יום בשעות 10:45, 12:15ו- 13:45.

בנוסף, עומד לרשותכם אפשרות לסיור באמצעות סירה שפועלת כל יום בשעות 10:00-22:00 (אגב, שעת השקיעה היא המומלצת מכולן). סיור זה נמשך כשעה ומאפשר לכם להכיר את הארכיטקטורה הידועה של פראג מזווית אחרת  (אתרי הרובע היהודי, גשר קארל, העיר הקטנה ואתרים אחרים) – קו המים.

אנחנו ממליצים לצרף לרכישת הכרטיס אטרקציות נוספות שניתנות להזמנה באמצעות אותה האפליקציה, למשל הזמנת שיט על נהר הולטובה או סיור ברובע היהודי כדי למקסם את ההנאה מהעיר המופלאה. ובטח תשמחו לדעת שיש הנחות לקשישים ולילדים כך שכל המשפחה יכולה להינות ביחד.

נקודת המוצא שהיא רק ההתחלה

כדי להגיע לנקודת המוצא של האוטובוסים עליכם לעשות דבר פשוט – לנסוע בקו B של המטרו עד תחנת Můstek ומשם ללכת ברגל של 10 דקות. ואם אתם כבר פה – למה שלא תבקרו במוזיאון השעווה ותפגשו אנשים מרתקים מהתרבות הצ'כית והעולמית כמו ג'ורג' קלוני, בראד פיט, מייקל ג'קסון, פרנץ קפקא, אנג'לינה ג'ולי ועוד?

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי במוזיאון השעווה בפראג
בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי במוזיאון השעווה בפראג

ובטח תשמחו לדעת (והילדים שלכם בטח ישמחו כפליים) שבמוזיאון זה בניגוד למוזיאוני שעווה אחרים בעולם אפשר לגעת במוצגים (לפחות בחלקם). יותר מזה – הילדים מוזמנים להצטרף לסיור שבו יקבלו הסברים לגבי עשיית בובות השעווה, ייגעו בשעווה עצמה ואפילו יתאימו לבובות השונות עיניים ואוזניים. הזמינו כרטיסים כאן בקלות!

שאלות נפוצות

מהם קווי האוטובוסים הטובים ביותר לתיירים בפראג?

קווי האוטובוס הטובים ביותר לתיירים בפראג הם אלו שמאפשרים ביקור באתרים המרכזיים של העיר, למשל: האי קאמפה, טירת פראג, הבית הרוקד, בית העלמין היהודי, מגדל הטלוויזיה ועוד.

האם יש סיורים לתיירים שמשלבים גם שייט?

כמובן! יש סיור באמצעות סירה שפועלת כל יום בשעות 10:00-22:00. סיור זה נמשך כשעה ומאפשר להכיר פראג מקו המים כולל כל האתרים המפורסמים כמו אתרי הרובע היהודי, גשר קארל, העיר הקטנה ועוד.

האם ניתן לצרף לרכישת הכרטיס של אוטובוס התיירים אטרקציות נוספות?

בוודאי! מכיוון שהזמנת קווי אוטובוס התיירות נעשית באמצעות אפליקציה סלולרית, ניתן לצרף לרכישת הכרטיס אטרקציות נוספות שניתנות להזמנה באמצעות אותה האפליקציה, למשל הזמנת שיט על נהר הולטאבה או סיור ברובע היהודי

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

2 תגובות על “אטרקציות בפראג – אוטובוס תיירים (Hop on – hop off)”

  1. תמונת פרופיל של בנצי גורן
    בנצי גורן

    תודה נעה. לגזור ולשמור. מבטיח לעשות שימוש במידע בביקורי הבא בפראג ואני מקווה שזה יהיה בקרוב.

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      תודה רבה בנצי. רק אל תשכח לקחת גם אותי איתך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן