אטרקציות בפראג – ביקור בטירת פראג

להרגיש את ההיסטוריה בטירת פראג

אם אתם רוצים להרגיש חלק מסיפור אגדה אתם מוזמנים לסיור מודרך בטירת פראג. הסיור אמנם נמשך שעתיים וחצי אבל אנחנו בטוחים שתיהנו מכל שנייה, כך שלא רק שהזמן יעבור מהר אלא שתרצו גם להישאר עוד ועוד. כי בינינו – איזה עוד מקום מרכז בתוכו היסטוריה, ביזאריות וסיפורים כמו טירת פראג?

הסיור מתבצע כל יום החל משעה 13:15 ומאפשר ליהנות מכל העולמות : גם סיפורים על העיר פראג מהמאה ה-9 ועד המאה ה-20, גם לקבל ידע מעמיק ממדריך מוסמך על 1000 שנות ההיסטוריה של המקום ובעיקר – ליהנות מאתר המורשת העולמי הזה באופן מקורי וייחודי שישאיר הרבה טעם לעוד.

ובטח תשמחו לדעת שהסיור אינו מוגבל לטירה בלבד, כי הוא מתחיל בגשר קארל, ממשיך בכיכר לסר ורק אז מגיעים בחשמלית לאתרים המרכזיים בטירה, למשל כנסיית ויטוס הקדוש, הארמון המלכותי הישן, אולם ולדיסלב, בזיליקת סנט ג'ורג', סמטת הזהב ועוד.


תכנון טיולים באנר

ובכל מקום כמובן תיהנו מסיפורים רלוונטיים, למשל בכנסיית ויטוס הקדוש תשמעו סיפורים על נסיכים, מלכים וקיסרים, תכירו את חלונות הזכוכית המרהיבים של הקתדרלה ותלמדו על ההיסטוריה הטקסית של המקום. גם בסמטת הזהב לדוגמה תוכלו לקבל מידע על התושבים המפורסמים שלה, על הפעילויות השונות שנערכו בה במהלך השנים ועוד.

airalo ad

ואגב, בפראג יש סמטת זהב נוספת ומפורסמת פחות ברובע פראג 6, אבל אנחנו חושבים שכדאי להקדיש לה ביקור נפרד. לכן כדי שלא תתבלבלו, לא נכביר מילים עליה אלא רק נגרה את סקרנותכם באמצעות הסרטון הקצר הבא:

ובטח תשמחו לדעת שבמחיר הסיור נכללת הדרכה, נסיעה בחשמלית וכניסה לטירת פראג ושההרשמה לטיול פשוטה. למעשה, אתם נרשמים לטיול ומשלמים עליו באמצעות אפליקציה סלולרית בכרטיסי אשראי (ויזה/מאסטרקארד) או בפייפאל.

וטיפ מאיתנו – אחרי הסיור המשיכו ללכת 10 דקות במורד רחוב U Lužického semináře ותיהנו פעמיים : גם מהרחוב הכי צר בפראג וגם מאוכל צ'כי מסורתי במסעדת jídelní lístek האיכותית. ונראה אתכם מצליחים לעבור שוב באותו הרחוב אחרי הארוחה הדשנה…

מנה צ'כית מסורתית
מנה צ'כית מסורתית

אז קבענו להיפגש בגשר קארל ב-13:15? רק אל תשכחו ללחוץ כאן כדי לרכוש כרטיסים לסיור

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן