סקירה: סיור מודרך ברובע היהודי כולל ביקור בגלריית רוברט גוטמן

בית כנסת ברובע היהודי בפראג

הרובע היהודי של פראג נחשב לאחד מאתרי החובה שכל תייר בעיר חייב להכיר מסיבה אחת – זהו המקום היחידי באירופה שבה השתמרו בהצלחה אתרי הקהילה היהודית. הדרך הטובה ביותר לבקר במקום היא באמצעות סיור מודרך. הסיור המקיף ביותר הוא סיור מודרך באנגלית בן 90 דקות שכולל ביקור בגלריית רוברט גוטמן – גלריה שבה מוצגים בתערוכות מתחלפות פריטי יודאיקה רבים ומגוונים.

העבר חוזר לחיים

סיור זה יוצא לדרכו כל יום מלבד יום שישי בשעה 13:00 מKrizovnicke namesti – הכיכר שבה  נמצא הפסל של קארל ה-4 מול מגדל גשר העיר העתיקה בואכה גשר קארל. סיור זה מתרכז ברובע יוזפוב (הרובע היהודי של פראג) וב-4 בתי כנסת שהם כיום חלק מהמוזיאון היהודי: בית הכנסת מייזל, בית הכנסת קלאוזן, בית הכנסת פנקס ובית הכנסת הספרדי.

הסיור ההיסטורי הזה יחזיר לחיים את הסיפורים המרתקים של העבר הסוער של הרובע, כך שאתם תבינו למה מדובר באחת השכונות היהודיות החשובות ביותר בעולם. אבל הסיור הוא הרבה יותר מזה – זו הדרך שלכם להכיר את ההיסטוריה של העיר מהזווית הייחודית של הקהילה היהודית.


תכנון טיולים באנר

העתיד כבר כאן

למרות שהסיור מתמקד בעבר הוא עכשווי להפליא. למשל, את הכרטיסים אתם רוכשים באמצעות אפליקציה סלולרית דרך פייפאל או כרטיסי אשראי בינלאומיים (ויזה או מאסטרקארד), מקבלים אישור להזמנה דרך האפליקציה, המייל או סמס לפי בחירתכם ומצטרפים לחוויה באמצעות הצגת אישור ההזמנה בטלפון שלכם.

airalo ad

בנוסף, אתם יכולים לבטל את ההזמנה עד 24 שעות לפני הסיור או להחליפה בסיור אחר, אבל אם החלטתם להגיע כדאי שתקדימו ב-10 דקות לפחות ותאתרו את המדריך. מכיוון שהוא יישא מטרייה פתוחה בצבע כתום זו לא אמורה להיות משימה קשה. להזמנות הקליקו כאן והבטיחו את מקומכם בסיור.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן