אטרקציה מזוית אחרת בפראג: שייט של שעתיים בנהר הוולטאבה עם ארוחת צהריים

שיט מהחלומות בעיר הכי יפה בעולם

אם אתם רוצים לגלות את הקסם של פראג ההיסטורית מנקודת מבט אחרת – למה שלא תעלו על סירה ותצאו לשייט של שעתיים בנהר הולטאבה? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה כדי לגלות את פראג מהזוית היפהפיה והציורית הזאת.

השייט (מתאים גם לנכים ולעגלות ילדים) כולל ארוחת צהריים ובו נעבור בנקודות העניין האייקוניות של העיר (מצודת פראג, גשר קארל, האי קאמפה, הרודולפינום, התאטרון הלאומי, הבית הרוקד ועוד) ומוזיקה חיה ומרגיעה, כך שמדובר בתענוג אמיתי שמערב את כל החושים.

עם עלייתכם לסיפון תקבלו אפריטיף צ'כי מסורתי שיכניס אתכם לאווירה הנכונה, אבל מפה החוויה רק מתחילה. אמנם אסור להעלות חיות מחמד או תיקי מטען גדולים לסיפון, אבל ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם – הספינה מרושתת באינטרנט אלחוטי חינמי וניתן לבטל את הכרטיסים עד 24 שעות לפני ההפלגה.


תכנון טיולים באנר

כל שעליכם לעשות כדי ליהנות מכל הטוב הזה הוא להגיע למזח 5 בגשר Čech. מומלץ להגיע לפחות 30 דקות לפני ההפלגה כדי לממש את השובר שברשותכם. שימו לב – השער נסגר 5 דקות לפני הרמת העוגן, קח שאם תאחרו פשוט תישארו מאחור ולא תחוו את כל היופי הזה.

airalo ad

ושימו לב – יש מספר סוגים של סירות שמפעילות את השיט הזה, כך שסוג הסירה שעליה תפליגו כפוף לזמינות שלה. עם זאת, אין סיכוי שהשיט יתבטל כי די בהזמנה של 2 כרטיסים כדי שההפלגה תתבצע. אמנם לפעמים ייתכנו שינויים במסלול, אבל ההנאה מובטחת תמיד.

הביקורות מכל העולם כמובן מהללות. בסולם של 1 עד 5 השיט זכה לציונים של 4.5 בכל הקשור לשירות, ארגון, תמורה לכסף ובטיחות אז אם אתם רוצים להצטרף להצלחה וליהנות מאטרקציה ייחודי בפראג – הקליקו כאן והזמינו עוד היום מקום.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן