דירות בפראג למכירה

פראג

אם אתם מחפשים דירות בפראג למכירה למטרות השקעה הגעתם למקום הנכון. מיד נגלה לכם את הסוד השמור שיאפשר לכם לרכוש דירה להשקעה בפראג בקלות, אבל קודם כל בטח תשמחו לדעת שאתם עושים את הבחירה הנכונה.


למה לרכוש דירות בפראג להשקעה?

רכישה של דירה בפראג להשקעה נחשבת לא רק לעסקה מוצלחת אלא גם לבטוחה במיוחד. הסיבות לכך שונות וזה המקום לציין כמה מהן :
1. הכלכלה הצ'כית נחשבת לאחת הכלכלות היציבות והחזקות בעולם ונהנית מצמיחה כלכלית רצופה וחזקה
2. מחירי הדירות בפראג עולים בשנים האחרונות בקצב מסחרר, למשל ברבעון הראשון של 2016 הם עלו ב-8%.
3. העיר מושכת השקעות זרות מכל העולם וחברות ענק (למשל אמזון) העבירו את משרדיהם לפראג, כך שיש הרבה תושבים בעיר שמחפשים דירות מגורים איכותיות.
4. התשתיות של העיר רק הולכות ומתפתחות מה שצפוי לגרום לביקושים ולעליות מחירים נוספות
5. פראג מקושרת מבחינה תחבורתית לערים נוספות בצ'כיה ובאירופה באמצעות כבישים מהירים, רכבות (עיליות ותחתיות), חשמליות, אוטובוסים ומטוסים. ואגב, נסיעה ברכב מפראג לברלין נמשכת כ-4 שעות וכמובן שזמן הנסיעה מתקצר אם בוחרים לטוס, לנסוע ברכבת או באוטובוס
6. בנקים צ'כים מעניקים למשקיעים זרים משכנתאות נדיבות שמגיעות ל-70-80% מערך הנכס. המשמעות היא שהחשבון הוא פשוט : אתם צריכים הון עצמי של כ-30% מערך הנכס ומחזירים את המשכנתא באמצעות דמי השכירות. וכמובן שנשאר לכם עודף יפה ומכובד…
7. רכישה של דירה בפראג להשקעה מניבה 3-12% תשואה והמספר המדויק תלוי בכם, כלומר בזמן השכרת הנכס (טווח ארוך או קצר), בגודלה של הדירה, במיקומה ועוד.
וכמובן שתמיד תוכלו למכור את הנכס ו/או להשביח אותו להינות מעליית מחירי הדירות בפראג, שהם כאמור רק מטפסים ואפילו במשבר של 2008 הפתיעו את התחזיות ושמרו על יציבות. זוכרים שאמרנו שזו רשימה חלקית בלבד או שצריך לומר זאת שוב?


תכנון טיולים באנר

אז מה השלב הבא?
אם אתם רוצים לחפש דירות בפראג למכירה הגיע הזמן שנגלה לכם את הסוד. לסוד קוראים "לוח הנדל"ן של צ'כיה" והוא כל מה שאתם צריכים. בלוח זה תוכלו לחפש דירות להשקעה לפי פרמטרים שונים, למשל :
• גודל הדירה :מ-30 מ"ר ועד יותר מ-1000 מ"ר
• מיקום בפראג
• סוג הנכס: דירה, בניין , בית פרטי, קרקע, מלון, טירה ועוד
• מחיר: ממיליון קרונות צ'כיות ועד יותר מ-100 מיליון קרונות צ'כיות
• מספר החדרים בנכס: מדירות חדר ועד דירות של יותר מ-10 חדרים
• מצב הנכס: מדירות שזקוקות לשיפוץ, דרך דירות במצב טוב מאוד ומצויין וכלה בדירות חדשות מהניילונים
והכל בעברית ובקלות רבה. אז למה אתם מחכים? הקליקו עכשיו ותרויחו גם אתם מדירות בפראג למכירה. והבונוס הגדול – לא תצטרכו לנסוע לפראג במיוחד אלא רק לבלוי ולנופש. ועל זה נאמר – אמריקה.

airalo ad

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן