דירות להשכרה בחו"ל

לחייך כל הדרך לפראג ובחזרה

אם אתם חולמים על דירות להשכרה בחו"ל – הגיע הזמן להתעורר ולהפוך את החלום למציאות. אחת המדינות שבהן מחירי הנדל"ן יחסית נמוכים והתשואה על ההשכרה גבוהה היא צ'כיה, בעיקר עיר הבירה פראג. אתם מוזמנים להמשיך לקרוא ולחייך כל הדרך אל הבנק.

למה צ'כיה?

צ'כיה היא אמנם מדינה צעירה (משהו כמו בת 30), אבל מבחינה כלכלית היא משאירה אבק למדינות ותיקות ממנה. צ'כיה נחשבת לאחת המדינות הצומחות בעולם (הן התל"ג והן התמ"ג בה עולים כל הזמן), האבטלה בה אפסית ואפילו דירוג האשראי שלה מצוין – ממש כמו של המעצמה הכלכלית יפן. ישראל, אגב, זכתה לדירוג זה רק לאחרונה לאחר 70 שנות עצמאות…

בנוסף, הודות להיותה של צ'כיה ממוקמת במרכז אירופה – התחבורה בתוכה וכן ממנה ואליה נוחה להפליא, כך שההגעה למדינות שכנות היא קלה ומהירה. צ'כיה היא גם חלק ממדינות האיחוד האירופי – מה שאומר שאפילו לא תצטרכו לעבור ביקורת דרכונים. ורק כדי לסבר את האוזן – בפראג לדוגמה ניתן להתנייד באמצעות רכבות, מטרו, חשמליות ואוטובוסים.


תכנון טיולים באנר

https://www.youtube.com/watch?v=hrwYOkbsUo0&t=18s

airalo ad

עם זאת, צ'כיה לא נמצאת בגוש האירו וכנראה גם לא תצטרף אליו בקרוב. המשמעות היא שמחירי הנדל"ן במדינה עדיין נמוכים ונגישים. אמנם הם עולים כל הזמן אבל זה רק לטובתכם מסיבה אחת – מלבד הרווח השוטף משכ"ד אתם תוכלו למכור את הנכס בעתיד ולהרוויח מעליית ערך. ממש שתי ציפורים בדירה אחת.

למה פראג?

פראג היא כאמור בירת צ'כיה והעיר המרכזית בה מכל הבחינות: כלכלית, חברתית, תרבותית, תעסוקתית וכו'. המשמעות היא שפראג היא העיר הראשית במדינה שנהנית מהצמיחה הכלכלית הלאומית, למשל: ההשקעות הזרות שזורמות לצ'כיה (ויש הרבה…) מגיעות בראש ובראשונה לפראג.

פראג היא המרכז של צ'כיה כולה
פראג היא המרכז של צ'כיה כולה

בנוסף, פראג היא אחת מערי התיירות המרכזיות בעולם ולמרות שגרים בה כ-2 מיליון איש – התיירות אליה מגיעה לכ-10 מיליון תיירים כל שנה. התוצאה של שני הגורמים האלו היא אחת – מצוקת דיור שמעלה את מחירי שכר הדירה כלפי מעלה. כשמוסיפים לכך את העובדה שקבלת אישורי בנייה בפראג נמשכים שנים הפתרון המתבקש הוא אחד – רכישת דירה להשקעה בעיר.

דירה בפראג יכולה להיות מושכרת למקומיים או זרים שהעתיקו את מקום מגוריהם לפראג (למשל אנשי אמזון, יבם, גוגל וכו') ולתיירים, כלומר בפראג יש אפשרות של השכרה לטווח קצר או ארוך והבחירה בידכם. בניגוד לערים אחרות בעולם, בפראג השכרת דירות במסגרת פלטפורמות כמו Airbnb היא חוקית – מה שאומר שאמנם הטווח קצר אבל התשואה גבוהה.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן