המיטב של פראג בלי לעמוד בתור

תור בפראג

אם אתם רוצים ליהנות מהמיטב של בירת צ'כיה פראג בלי לעמוד בתור – אתם מוזמנים להגיע לנקודת מוצא אחת ממנה תאספו את הכרטיסים שלכם למצודת פראג, למוזיאון הלאומי ולמגדל השעון האסטרונומי.

ואל יקל העניין בעיניכם – מכיוון שבפראג מבקרים כ-10 מיליון תיירים בשנה, המשמעות היא שזמן טיול יקר מבוזבז ויורד לטמיון רק בגלל עמידה בתורים לאטרקציות העירוניות. לא עוד !!

למה להזמין כרטיסים מראש?

הזמנה מראש מאפשרת כניסה ללא תור לאתרי העיר המפורסמים: מתחם מצודת פראג, המוזיאון הלאומי, המבנים ההיסטוריים של המצודה ומגדל השעון האסטרונומי. אנחנו ממליצים לעקוב אחרי שעות הפתיחה של האתרים השונים ולתכנן את זמנכם בהתאם. למשל:


תכנון טיולים באנר
  • מתחם מצודת פראג – פתוח כל יום מ-06:00-22:00
  • המבנים ההיסטוריים של המצודה – פתוחים של יום מ-09:00-16:00
  • המוזיאון הלאומי – פתוח כל יום מ-10:00-18:00
  • מגדל השעון האסטרונומי – פתוח בימים שלישי-ראשון בשעות 09:00-22:00 ובימי שני מ-11:00

איך זה עובד?

אתם יכולים להזמין כרטיסים מראש באמצעות אפליקציה סלולרית דרך כרטיסי אשראי בינ"ל (ויזה/מאסטרקארד)/פייפאל, מה שאומר שכדי להבטיח את מקומכם עליכם רק להציג את הכרטיסים בטלפון החכם שלכם.

airalo ad

אלו ישלחו אליכם לפי בחירתכם דרך המייל, הסמס או האפליקציה. ואגב, ניתן לשנות את ההזמנה ואף לבטלה (הביטול אפשרי עד 24 שעות לפני) כך שאתם יכולים להסיר דאגה מלבכם.

לאחר מכן עליכם להגיע לחזית קתדרלת ויטוס הקדוש (החצר ה-3 במתחם הטירה), לפגוש נציג שמחזיק מטרייה פתוחה בצבעים כחול ולבן ולהתחיל ליהנות.שימו לב: הנציג מחכה 10 דקות מקסימום והכרטיסים תקפים ל-48 שעות מרגע קבלתם. הזמינו כאן והבטיחו שלא תעמדו בתור

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן