השכרת רכב בעיר העתיקה של פראג

רכב עתיק אדום

אם אתם חושבים לבצע השכרת רכב בעיר העתיקה של פראג אתם לצערנו לא בכיוון. אמנם הכבישים בצ'כיה בכלל ובפראג בכלל מתוחזקים ברמה גבוהה, ניתן לשכור רכב ממגוון מקומות והתחנות להשכרת הרכב פועלות 24/7, אבל זה מיותר לחלוטין מכמה סיבות :

• פראג מרושתת בסוגים שונים של תחבורה ציבורית : מטרו, חשמלית, אוטובוס ואפילו רכבת
• העיר העתיקה של פראג נגישה באמצעות שבילי אופניים רבים
• בעיר העתיקה של פראג יש מצוקת חנייה ויש להשתמש במדחנים. למעשה, חנייה בחינם מותרת רק לבעלי תו חנייה מקומי
• והכי חשוב – הדרך הטובה ביותר לחוות את העיר העתיקה של פראג היא באמצעות הרגליים

בכל זאת לא מוותרים על רכב צמוד?

אם אתם מתעקשים בטח תשמחו לדעת שתוכלו להינות מכל העולמות : גם רכב שכור שיאפשר לכם לטייל כאוות נפשכם בקצב שלכם, גם לחסוך באנרגיה מזהמת ולתרום לאיכות הסביבה וגם לחנות בחינם בעיר העתיקה של פראג, גם באזורים שמצריכים תשלום ( צבועים בכחול ובסגול).
לפלא הזה קוראים מכונית חשמלית ואתם יכולים להינות ממנו באמצעות אפליקציה סלולרית או האינטרנט. ובטח תשמחו לדעת ש-100 הקילומטרים הראשונים פטורים מתשלום אבל כרגיל אליה וקוץ בה : זהו פיילוט שפועל למשך שנה בלבד כך שייתכן ויחולו בו שנויים בעתיד.
אם אתם בוחרים באופציה הזו אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם – כבר היום פועלות 34 תחנות הטענה לרכבים חשמליים ברחבי פראג מתוך כ-80 תחנות בצ'כיה. וכמובן שצ'כיה בכלל ופראג בפרט הולכות עם הזרם ותחנות הטענה נוספות צפויות בקרוב.


תכנון טיולים באנר

ומה עם זכות הבחירה?

גם בתחום הזה אתם יכולים להיות רגועים מסיבה אחת – כבר כיום עומדות לרשותכם 300 מכוניות חשמליות ב-4 חברות שונות להשכרת רכב בפראג. אז מי אמר שהשכרת רכב בעיר העתיקה של פראג היא משימה קשה? ואנחנו אומרים – סעו לשלום , המפתחות בפנים.

airalo ad

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן