זירה חדשה להחלקה על הקרח נפתחת בפראג 10

החלקה על הקרח בפראג

אצטדיון חדש בשם Icerink נפתח בפברואר 2017 בפראג 10, שנה בלבד לאחר שהתחילה בנייתו. האצטדיון כולל שני אולמות להחלקה על הקרח ברחוב Přetlucká ומיועד הן לציבור והן לאימונים, למשל של החלקה אמנותית והוקי קרח. אצטדיון זה הראשון שהוקם בעיר ב-15 השנים האחרונות ויצטרף ל-8 אצטדיונים אחרים בעיר.

המקום הוקם בעלות של 170 מיליון קרונות צ'כיות ע"י חברת ההשקעות Padok בלבד, כך שלא נעשה שימוש כלל בכספי ציבור או במענקים. למעשה, המשקיעים מצפים לתשואה בעוד 10 שנים בלבד. אמנם המקום נבנה מהר יחסית, אבל אין הדבר משתקף באיכותו והוא נחשב ליצירת אמנות בתחומו.

האצטדיון כולל 2 זירות להחלקה על הקרח בגודל 28*56 מטר והוא נמצא במיקום מרכזי : בין בית הספר היסודי ZŠ Olešská ובין הכביש הראשי Jižní spojka ולא פחות חשוב – במרחק 400 מטר בלבד מתחנת המטרו Skalka. מלבד שני זירות ההחלקה במקום יש גם ביסטרו שמגיש מאכלי בריאות וחדר כושר מצויד.


תכנון טיולים באנר

הפתיחה של האצטדיון מציינת את יום השנה לאולימפיאדת החורף בנגאנו, שם השיגו שחקני ההוקי הצ'כים תוצאות מרשימות. "אני שמח שפתיחת האצטדיון התאימה ליום השנה" אומר Petr Novotný, אחד מבעלי המניות בחברת ההשקעות Padok בעת פתיחת המקום ומוסיף : "אנחנו מקווים שאצטדיון זה יסייע בטווח הארוך בגיוס כשרונות צ'כים נוספים". הוא הוסיף כי במקום ייערכו תוכניות שונות עבור בתי ספר, אנשי מקצוע והציבור הרחב.

airalo ad

הפרזנטורים של המקום הם המחליק האמנותי Tomáš Verner ושחקן ההוקי Martin Holý. שניהם יהיו מעורבים בפעילויות שונות שיערכו במקום : Verner ינהל מועדון ההחלקה שיקרא Akademie Tomáše Vernera ו- Holý יבנה נבחרת בהוקי קרח. Verner אמר שגישה זו מקובלת גם במדינות אחרות :"נעשה כמו במדינות הנורדיות ובקנדה ונאמן ילדים מגיל צעיר כדי שיהיו ספורטאים ברמה עולמית".

אבל המקום פתוח גם לאנשים שהחלקה על הקרח אינם מקצועם אלא תחביב. בשיתוף עם רובע פראג 10 ייערכו במקום סדנאות החלקה על הקרח לבתי ספר ולגנים. גם משפחות ויחידים יכולים לעשות שימוש במקום בשעות שפתוחות לקהל. הם אמנם יאלצו לשלם דמי כניסה, אבל במקום ניתן לשכור ציוד החלקה ואין צורך לרכוש אותו.

לפני שאצטדיון זה נפתח, האצטדיון האחרון שהוקם היה ברובע Letňany לפני 15 שנה. כיום מתוכננת בנייה של אצטדיונים נוספים, למשל כיום נבנה אצטדיון ב- Jižní Město, אצטדיון ב-Vinoř נמצא בשלבי תכנון ובנייה של אצטדיון ב- Barrandov נמצאת בשלב המשא ומתן. כמו כן, עיריית פראג שוקלת לשפץ את האצטדיון ב- Výstaviště או לבנות במקומו אצטדיון חדש. בינתיים נערך שם פסטיבל הקנאביס וזו עוד סיבה טובה לבקר בפראג


:

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן