חדש בפראג : שירות השכרת אופניים בפראג 7

אופניים

שירות להשכרת אופניים בפראג 7 התחיל את שלב הנסוי או אם תרצו פיילוט. 300 אופניים צהובים של חברת Ofo הסינית יוצעו להשכרה בחינם השנה עד סוף העונה. כבר עכשיו מחוזות אחרים בפראג כבר הביעו התעניינו בפרויקט.

החברה הסינית פועלת מ-2014 ומפעילה כיום 10 מיליון זוגות אופניים ב-180 ערים ב-13 מדינות. שווי החברה מוערך ביותר ממיליארד דולר ומספר המשתמשים באופניים שלה הגיע ל-200 מיליון איש.

הפרויקט אינו מצריך מסילה להחניית אופניים או מקום עגינה קבוע מסיבה אחת : הרוכבים משאירים את האופניים בסיום הרכיבה בכל מקום שאינו מסכן אותם או אנשים אחרים. האופניים ננעלים ונפתחים באמצעות יישום של טלפון נייד מסוג iOS או Android. האפליקציה היא חינמית אבל כרגע זמינה בצ'כית בלבד. ככה זה עובד


תכנון טיולים באנר

"אני חושבת שזו הזדמנות מצוינת לפראג להפוך לעיר יותר ירוקה ויותר ידידותית לסביבה " . אמרה סגן ראש עיריית פראג Petra Kolínská והוסיפה שזהו אינו הפרויקט הראשון בתחום זה:
1. פרויקט בשם Rekola מציע אופניים ורודות לשימוש חינמי של 15 דקות ולאחריו מחויבים בתשלום. גם פרויקט זה מופעל באמצעות אפליקציה סלולרית והוא מופעל מ-2013 בערים שונות בצ'כיה.
2. פרויקט Homeport להשכרת אופניים ירוקים שפועל בשכונת קארלין בפראג 8 . לאופנייים של הפרויקט הזה יש נקודות עגינה ספציפיות ואמנם ניתן להשכיר אופניים ליום שלם, אך חייבים להחזיר אותם לנקודת המוצא בקארלין.
3. פרויקטים נוספים שמציעים שירות של השכרת אופניים, למשל חנויות אופניים ואפילו תחנות רכבת שמהן ניתן לשכור אופניים ולהחזיר בתחנה אחת

airalo ad

בכל פרויקט שתבחרו אתם תהנו כי פראג פשוט מושלמת לרכיבה על אופניים

ואגב, הפרויקט הנוכחי יצא לדרכו לאחר שפרויקט מקומי נכשל עקב טעויות בתהליך המכרז. מסתבר שמיליון סינים לא טועים גם כאן…

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן