כמה עולה בירה בפראג?

בירה

אולי תתפלאו לדעת אבל התשובה לשאלה "כמה עולה בירה בפראג"? היא "פחות ממים". למעשה, איכות החיים בצ'כיה נחשבת לגבוהה במיוחד והמדינה מתהדרת בדירוג אשראי שזהה לדירוג של יפן. ההבדל הוא שיפן היא מדינה ותיקה ואילו צ'כיה בקושי בת 25.

הבירה זורמת כמים

בכל הסקרים שבהם נבדקה איכות החיים בצ'כיה (למשל כמה עולה בירה בפראג?, מה החוזק של הכלכלה, הבריאות והחינוך המקומיים? ) הגיעה צ'כיה למקומות גבוהים יחסית למקבילותיה האירופאיות


תכנון טיולים באנר

למשל בסקר מ-2016 שבדק 161 מדינות צ'כיה הגיעה אמנם רק למקום ה-15, אבל היא מרוחקת מהמדינה שזכתה במקום הראשון ב-4 נקודות דירוג בלבד. וכמובן שפראג היא חוד החנית הכלכלי של צ'כיה.

airalo ad

למשל סקר שבדק את כל מחוזות צ'כיה ב-54 קריטריונים מצא שמחוז פראג (כולל העיר פראג) הוא הראשון, הן מבחינת איכות המגורים, הן מבחינת המשכורות הגבוהות, הן מבחינת שירותי הבריאות והן הודות לעובדה שבמחוז מציאת העבודה נחשבת למשימה קלה במיוחד.

למעשה, אם תבדקו "כמה עולה בירה בפראג?" תגלו שהיא הרבה יותר זולה בפראג מאשר בת"א. בנוסף, בעיר יש תחבורה ציבורית ענפה שאין בתל אביב כמו חשמליות ורכבת תחתית.

מתי בפעם האחרונה נסעתם בחשמלית בתל אביב?

אבל כמו שברומא יש להתנהג כמו רומאי גם בפראג צריך להתנהג כמו מקומיים. למזלכם חברת קונביז פועלת במקביל בישראל ובפראג ותאפשר לכם נחיתה קלה בתחומי העסקים, הנדל"ן והמסחר הבינלאומי. הבירה עליהם אז למה אתם מחכים?

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן