מגדלי וי בפראג – הניצחון שלי על הטראומה

תמיד חלמתי שתהיה לי יאכטה משלי שאיתה אפליג מסביב לעולם. חשבתי ששירות צבאי בחיל הים מכשיר אותי למשימה ואפילו הייתי בדרך לתערוכת היאכטות במונקו. אבל אז נסעתי לאיים האזוריים. ביום הרביעי לטיול שטנו לראות לוויתנים ומאז אני בטראומה. אני לא אספר לכם מה היה שם כי אתם יכולים לקרוא הכל פה.

הלוויתן היחידי שראיתי באיים האזוריים
הלוויתן היחידי שראיתי באיים האזוריים

הדבר היחיד שאגלה הוא שמאז החלום שלי השתנה והשתדרג. אם תמיד רציתי לגור בחו"ל (ואני עדיין רוצה) עכשיו אני מפנטזת לגור בדירת פאר בחו"ל. (אם כבר פנטזיה, אז עד הסוף, לא?). הבעיה היחידה שאני מתלבטת לגביה באיזה פרויקט מגורים לבחור: פרויקט דרמיס ברובע פראג 7 או על מגדלי וי בשכונת פנקרץ' ברובע פראג 4.

המיקום והרעיון

מכיוון שעל הפרויקט הראשון כבר כתבתי כאן וזה הזמן והמקום להתחיל לפנטז על השני. נתחיל בזה שהמיקום פשוט מעולה – 120 דירות סמוך למתקני פנאי, במרחק הליכה ממצודת פראג, מחנויות היוקרה של רחוב Parizska הרומנטי, מהאופרה, מאתר הגולף Hodkovicky וממסלול מרוצי הסוסים Velka Chuchle. לא שאני משחקת גולף או רוכבת על סוסים, אבל טוב לדעת.


תכנון טיולים באנר

אני גם מתחברת לרעיון שעומד מאחורי בניית המגדלים שאמור לסמל פתיחות, חופש, שמחה ואופטימיות. צורת הוי אמורה גם לייצג את השילוב בין היין והיאנג והודות לגובה (104 מטר  – מה שהופך את המקום לבניין המגורים הגבוה בצ'כיה כולה), הנוף כמובן מרהיב

airalo ad

הדירות

הדירות במגדלי וי מתהדרות בטכנולוגיה שלא נראתה עד כה בצ'כיה. למשל, אלמנטים שמבטיחים בקרה על הקירור, החימום והאוורור, שימוש חכם באנרגיה חשמלית, אקוסטיקה שמונעת את הרעש של הרוח בקומות הגבוהות ועוד. אלמנטים אלו הם שהעניקו לבניין את תקן ה-LEED , מה שהופך אותו לבניין היחיד באירופה ובצ'כיה שמתהדר בתקן זה.

אמנם רק לחלק מהדירות בפרויקט יש גן פרטי ובריכת שחייה, אבל לכולם יש חדר כושר, ספא, סאונה, בריכת שחייה, מתקנים לניקוי יבש, שירותי קייטרינג, שוער 24/7, חנייה תת קרקעית, מועדון לילדים ואפילו מתקנים לטיפול בחיות המחמד. אני חושבת לאמץ איזה איגואנה רק בשביל זה…

עכשיו נשאר לי רק להתגבר על פחד הגבהים שלי, למצוא ספונסר עשיר (המחיר של הדירות הגבוהות בפרויקט וי מגיע ל-30 מיליון ₪) וללכת על זה. קטן עלי… ואם לא יצליח תמיד אוכל להתנחם בתוכנית ב'- לוחית רישוי דיפלומטית. גם על זה אני עובדת במרץ, אבל זה עניין לפוסט אחר.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן