מדריך פראג

מפת בית העלמין Vyšehradský בפראג

אם אתם מתכננים טיול בפראג בטח תשמחו לדעת שאתם לא חייבים להיות כמו כולם. למעשה, פראג מאפשרת לכל אחד מכם לטייל וליהנות כאוות נפשו הודות למגוון הגדול של אתריה. לפניכם מדריך פראג שיאפשר לכם טיול בפראג הלא מוכרת שמתאים לסגנונות שונים של מטיילים. אנחנו מזמינים אתכם לצאת איתנו למסע ובטוחים שתהנו לא פחות מאתנו.

לחובבי הטבע

אולי תופתעו לדעת אבל המטרופולין העירוני פראג מרוצף בריאות ירוקות רבות בדמות פארקים וגנים. האהובה עלינו היא Divoca Sarka – שמורת טבע שנמצאת צפון-מערבית למרכז העיר. השמורה כוללת יער, סלעים בצורות שונות, מפלי מים וערוץ מים קטן ומקסים שיוצר בריכת שחייה.

הפארק עמוס במטיילים בעיקר בסופי שבוע שבאים לכאן כדי לרכב על אופניים, לצעוד ברגל, להחליק ברולרבליידס, לרוץ, להשתזף או לשחות במים הקרים של בריכת השחייה בימות הקיץ החמים. אמנם זוהי חוויה אנתרופולוגית מעניינת שמאפשרת לכם להכיר חברים מקומיים חדשים, אבל אם אתם לא אוהבים צפיפות אנחנו ממליצים להגיע לכאן באמצע השבוע.


תכנון טיולים באנר

https://www.youtube.com/watch?v=EC4LOWGO9Ng

airalo ad

לחובבי הזואולוגיה

אולי תופתעו לדעת אבל גן החיות של פראג נחשב לאחד מגני החיות הטובים בעולם. הגן אמנם נמצא מחוץ למרכז העיר אבל הוא כולל כ-5000 בעלי חיים, אזור שמדמה ג'ונג'ל באינדונזיה ואי מיוחד לקופים. אנחנו בטוחים שהילדים שלכם לא ירצו לעזור את המקום ובינינו – גם אתם… ולחשוב שכל זה נמצא כאן עוד משנת 1931

ועוד לא דיברנו על עמדות התצפית בגן החיות, על הטיפול הסביבתי ועל הגודל שלו (450 דונם) שמאפשר לבלות בו יום שלם בכיף. ובטח תשמחו לדעת שיחסית למקומות אחרים – גן החיות לא מתויר לעייפה כך שמובטח שכולו יעמוד לרשותכם.

גם הקופים בגן החיות של פראג אוהבים לאכול בננות
גם הקופים בגן החיות של פראג אוהבים לאכול בננות

לחובבי התרבות

אמנם פראג נחשבת לגן עדן לחובבי תרבות, אבל אנחנו ממליצים להצטרף לסיורים מודרכים שמתייחסים לאירועים תרבותיים שונים בתולדות העיר. רוב הסיורים נמשכים 3 שעות החל מהשעה 10:00 ואנחנו ממליצים לתפוס שתי ציפורים במכה אחת – למשל להצטרף לסיור במבשלות הבירה של העיר וליהנות מארוחת צהריים אלכוהולית במיוחד.

בטח תשמחו לדעת שבתחום זה השמיים הם הגבול כי נושאי הסיורים כמעט בלתי מוגבלים (בכל זאת פראג…). למעשה, הבחירה קשה במיוחד וניתן לבחור בין סיורים בנושאים שונים, למשל סיור בעקבות המלחמה הקרה בפראג (ראו דוגמה בסרטון), סיור בעקבות הסגנון האדריכלי ארט נובו, סיור באתרים היהודיים של העיר ועוד.

לנקרופילים שביניכם

אם אתם חובבים בתי קברות בטח תשמחו לדעת שתוכלו למצוא את מבוקשכם בפראג. אמנם בית העלמין היהודי בעיר הוא המפורסם ביותר בעיר ובהחלט שווה ביקור, אבל אנחנו ממליצים על בית קברות נוסף בשם Vyšehradský שנמצא במתחם מצודת וישהראד. המקום נחשב לפינת חמד עירונית אמיתית ופשוט אסור לוותר עליו.

במקום קבורים גדולי האומה הצ'כית לרבות המלחין סמטנה שיצירתו "מולדובה" שימשה בסיס ל"התקווה". רוב המצבות מעוצבות בסגנון הארט נובו האופייני לפראג כך שאתם נהנים פעמיים : גם סיור נקרופילי כמו שאתם אוהבים וגם העשרת הידע האדריכלי שלכם. ממש שתי ציפורים בבית קברות אחד.

מפת בית העלמין Vyšehradský

לחובבי הקניות

אמנם פראג מרושתת בקניונים, אבל אם אתם מחפשים חווית קניות שונה אנחנו ממליצים על השוק הוייטנאמי סאפא (SAPA) . ורק לידיעה – המהגרים מוייטנאם מהווים את קבוצת המהגרים ה-3 בגודלה בצ'כיה, כך שמדובר בחוויה צ'כית אותנטית למדי ולא בשוק אקזוטי איזוטרי.

השוק נמצא בדרום העיר ובו תוכלו לרכוש בגדים, פריטי אומנות שונים בעבודת יד, חומרי גלם לבישול אסייאתי ועוד. אנחנו ממליצים לקנח את הקניות בשוק עם ארוחה וייטנאמית איכותית באחד ממסעדות המקום. אנחנו בטוחים שאתם תופתעו לטובה מהמחירים יחסית למסעדות אחרות במרכז העיר

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן