מחפשים אטרקציות לילדים בקניון פלדיום?

משחקייה לילדים בפראג

אם אתם מחפשים אטרקציות לילדים בקניון פלדיום בטח תשמחו לדעת שהגעתם למקום הנכון. בקניון יש משחקייה לילדים שמשתרעת על 300 מ"ר ואולי תופתעו לדעת, אבל זוהי אחת המשחקיות היחידות בפראג שנמצאת במקום סגור. משחקייה זו כוללת כל מה שילדים אוהבים : מגלשות, צעצועים אינטראקטיביים, טרמפולינות ואפילו בית קטן שמצויד במטבח.

המשחקייה פתוחה כל יום מ-10:00-21:00 ואמנם מיועדת לילדים מגיל 3 ומעלה, אבל גם ילדים קטנים יותר וכמובן הורים מתקבלים בברכה. בכל מקרה, אנחנו ממליצים לחכות עם הקניות עד שתארגנו את הילדים במשחקיה מסיבה אחת – המשחקייה נמצאת בקומה האחרונה של הקניון ואנחנו עוד לא ראינו ילד שעומד בפתוי. כידוע – מדובר בקניון שכולל 180 חנויות כך שגם לכם יהיה קשה להתאפק 5 קומות.

הכיף רק מתחיל

ואם אתם רוצים להמשיך את הכיף, בטח תשמחו לדעת שמשחקיה נוספת של הרשת (Kulíškov Children's Corners ) קיימת פחות מ-200 מטר משם בקניון Kotva . משחקייה זו משתרעת על 300 מ"ר וכוללת גם מתנפחים ונדנדות. רק שימו לב- המשחקייה הזו נסגרת מוקדם בסופי שבוע (19:00 בשבת ו-18:00 ביום ראשון). אבל מצד שני – איפה עוד תוכלו למצוא שתי משחקיות מקורות בפראג 1?


תכנון טיולים באנר

https://www.youtube.com/watch?v=d1q5OSt0ggY

airalo ad

משחקייה של הרשת קיימת גם במרכז הקניות פניקס בפראג 9. משחקייה זו משתרעת רק על 90 מ"ר, אבל היא כוללת גדר נמוכה שמאפשרת לכם ההורים להשקיף על המתרחש תוך כדי לגימת כוס קפה. ועוד לא דיברנו על הקיר טיפוס שאהוב במיוחד על ילדים ועל אפשרויות השמרטפות… שתי המשחקיות האחרונות פועלות רצוף כל השבוע מ-10:00-20:00 כך שאתם מסודרים. וזה לא הכל כי בכל המשחקיות ששייכות לרשת הזו יש שני בונוסים שבטוח תאהבו:

ילדים עד גיל שנה נהנים מכניסה חינם למשחקיות במידה והם מלווים את אחיהם הגדולים

תאומים משלמים רק פעם אחת

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן