מחפשים דירה להשקעה בפראג?

מחפשים דירה להשקעה בפראג? עכשיו זה פשוט
מחפשים דירה להשקעה בפראג? עכשיו זה פשוט

אם אתם מחפשים דירה להשקעה בפראג בטח תשמחו לדעת שני דברים מנוגדים – מצד אחד החיפושים שלכם הגיעו לסיומם ומצד שני אתם הגעתם למקום הנכון. למעשה, אתם רחוקים רק צעד אחד מרכישה של דירה להשקעה בפראג כמו שתמיד חלמתם. אולי תופתעו לדעת אבל כל שעליכם לעשות הוא דבר פשוט – להיכנס לאתר אינטרנט בשם "לוח הנדל"ן של צ'כיה" .

ובטח תשמחו לדעת שהמשימה קלה במיוחד כי הלוח כולו בשפה העברית ומאפשר חיפושים שונים, למשל חיפושים בהתאם לגודל הנכס, אזור גאוגרפי, מחיר, מספר חדרים, מצב הנכס ואפילו סוג הנכס מטירה ועד מלון כולל דירות, בתים פרטים, בניינים שלמים, פרויקטים נדלנ"יים ועוד. והנה כמה דוגמאות :

https://youtu.be/MLpynVXiXf0


תכנון טיולים באנר

רוצים דוגמה? בבקשה

כדי להקל עליכם את המשימה החלטנו לתת לכם דוגמה שתמחיש לכם את הנושא בקלות. הדוגמה שלנו היא דירה בגודל 85 מ"ר (ענקית במונחים של פראג) ובחלוקה של 3+KK  (במונחים שלנו מדובר בדירה של 2 חדרי שינה עם פינת מטבח) ברובע פראג 1 ובמילים אחרות – מרחק הליכה מקניון פלדיום ומכיכר ואצלב בעיר העתיקה של פראג.

airalo ad

הדירה משופצת ונמצאת בקומה 4 של בניין דירות משופץ בן 6 קומות, מה שאומר שאתם תזכו לשכר דירה גבוה הודות למערכות חדשות של מים וחשמל, לחלונות חדשים ולעיצוב הפנים החדש שלה. וזאת בנוסף לאלמנטים מקוריים שהופכים אותה אידיאלית לשכירות קצרת טווח (מי אמר Airbnb ולא קיבל?) כמו דלתות עץ מקוריות.

וזוהי רק ההתחלה כי הדירה לא רק מוארת במיוחד וכוללת מרתף, אלא גם קרובה לשירותים עירוניים (בית מרקחת, סניף דואר, מגרש ספורט ובית ספר) ולתחנות של תחבורה ציבורית (מטרו, חשמלית, אוטובוס ורכבת) . ובינינו- היינו אומרים שמדובר באמריקה אם לא היינו יודעים שזוהי פראג.

כיכר ואצלב בלילה - כמה דקות הליכה מהדירה ואתם פה
כיכר ואצלב בלילה – כמה דקות הליכה מהדירה ואתם פה

נדל"ן בצנטרום של פראג במחיר מצחיק

ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי מדובר בדירה במצב מעולה. היינו אומרים שזה כמו לתפוס שתי ציפורים במכה אחת, אבל עוד לא סיפרנו לכם על המחיר – פחות מ- 8 מיליון קרונות צ'כיות שהם כמיליון ₪.

במילים אחרות – דירה להשקעה בפראג במיקום הכי טוב שיש במחיר של דירה יד שלישית בפריפריה הישראלית. כדי לא להעליב אנחנו בכוונה אנחנו לא כותבים שמות של ערים, אבל אנחנו מאמינים שאתם כבר מבינים את הרעיון.

ומה אתם צריכים כדי לרכוש את הדירה הזו ודירות דומות לה? רק להשאיר את הפרטים שלכם בטופס המצורף בלוח הנדל"ן של צ'כיה ולהתחדש בדירה להשקעה. אז למה אתם מחכים? בואו לרכוש דירה השקעה בפראג ולהפוך את חלום של שנים למציאות בשטח. לא מאמינים? צפו בסרטון והיווכחו בעצמכם

 

 

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן