מחפשים מלון כשר בפראג?

מחפשים מלון כשר בפראג?
מחפשים מלון כשר בפראג?

אם אתם מחפשים מלון כשר בפראג אתם איך לומר בעדינות קצת בבעיה. אמנם בניגוד לערים אחרות באירופה, פראג שומרת על האתרים היהודיים שלה באופן מעורר השתאות ואפילו הערכה רבה. אמנם יחסית ליחס האוהד והמתמשך של צ'כיה למדינת ישראל ולעם היהודי זה לא מפתיע, אבל עדיין זה לא מחזה נפוץ במקומותינו.

בפראג יש גם מסעדות כשרות, למשל שתי מסעדות שמופעלות ע"י בית חב"ד (אחת חלבית ואחת בשרית), מסעדת דיניץ ומסעדות אחרות אבל מבחינת מלון לשומרי כשרות הבחירה קשה. הסיבה לכך היא לא המבחר בתחום אלא דווקא העובדה שאין מגוון לבחור ממנו.

למעשה בפראג יש רק מלון כשר אחד – מלון קינג דיוויד אבל הוא הרבה יותר ממלון. למעשה שהייה במלון היא חוויה לכל החושים מסיבה אחת – מדובר במלון בוטיק משופץ ברמה של 5 כוכבים שכולל מסעדה, בית כנסת, מתחם ספא ואפילו מקוואות לנשים ולגברים. ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי המלון נמצא ברובע פראג 1 ובמילים אחרות – הצנטרום של העיר.


תכנון טיולים באנר

וככה מכינים שם פנקייקס:

airalo ad

להרגיש בבית במרכז פראג

במלון יש 67 חדרים ב-5 קטגוריות לבחירתכם שכוללות 3 חדרים בסגנון סטנדרט, אקזקיוטיוב ודלוקס ו-2 סוגי סוויטות : סוויטת בוטיק וסוויטת ג'וניור. בכל החדרים תוכלו להרגיש בבית הודות לטלוויזיה שכוללת ערוצים ישראלים. ואגב, אם תזמינו את סוויטת הג'וניור, את חדרי האקזקיוטיוב או את סוויטת הבוטיק תיהנו מעיסוי אישי חינם במשך 30 דקות.

וזה לא הכל כי במלון תוכלו להינות מחבילות אירוח שמותאמות במיוחד למה שהישראלים אוהבים, למשל :

  • חבילת שבת שכוללת לינה של 3 לילות, כניסה ללא הגבלה לספא ו-3 ארוחות בשריות חמות : ביום חמישי בערב, בערב שבת ובצהריי שבת. שימו לב – החבילה זמינה רק עד 30.11.2018 אז כדאי להזדרז…
  • חבילת פסח 2019 שכוללת לינה למשך כל ימי החג בכל חדר שתבחרו, ליל סדר כהלכתו עם חזן אשכנזי, חדר משחקים לילדים שבו הם יכולים לבלות עד שימצאו את האפיקומן, 8 ארוחות ערב ו-5 ארוחות צהריים.

ואם שם המלון נשמע לכם מוכר זה כנראה כי יש בירושלים מלון בשם זהה שמשמש לאירוח שועי עולם. אנחנו בטוחים שבפראג תרגישו לפחות כמוהם או כמו שאמרנו קודם – המלון אמנם נמצא במרכז פראג אבל יגרום לכם להרגיש בבית לגמרי.

תמונות ומידע נוסף אפשר לראות פה

להזמנות

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן