מחפשים מלונות במרכז פראג?

מתכננים חופשה מפנקת בפראג? הגיע הזמן שתכירו את המלונות הכי טובים שיש בעיר ולמזלכם עשינו עבורכם את העבודה. זה לא היה קל אבל לפניכם 4 מלונות במרכז פראג שהם הכי מפנקים שיש. אולי העבודה שלנו הייתה קשה, אבל לכם נותר לבחור בין האפשרויות השונות וזו מלאכה כלל לא פשוטה. אז מה בא לכם, מלון בוטיק במבנה היסטורי, מלון ליד גשר קארל, מלון בן 8 חדרים ליד מצודת פראג או מלון בעיצוב רנסנס מקורי ששימש את הקיסר? זה הזמן ליישר את המשקפיים ולהמשיך לקרוא בעיון

Hotel Pod Věží
מלון הבוטיק הזה נמצא בין 2 מבנים היסטוריים ליד גשר קארל על גדות הולטובה, מה שמבטיח שקט ושלווה. במלון מסעדה עם מרפסת קיץ שמגישה מאכלים צ'כיים ובינלאומיים ומתאימה גם לצליאקים, כך שכל ארוחה הופכת לחוויה. למלון מותר להכניס חיות מחמד כך שאם אתם נוסעים לבד בנסיעת עסקים – אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי במלון מרכז עסקים ואפילו ידידכם הטוב ביותר ייהנה.

המלון מפנק את אורחיו בשירות צ'ק אין/צ'ק אאוט פרטי גם בשעות לא רגילות, בהזמנת כרטיסים למופעים בעיר ללא תשלום נוסף ואפילו מצחצח את הנעליים של האורחים בחינם. המלון אולי קטן בגודל אבל עשיר בכל השאר, למשל אל תתפלאו אם במהלך שירותכם תקבלו מתנות קטנות לחדר (שמפניה, פירות וכו')– זו הדרך של המלון לצ'פר אתכם. מכירים את השורה מהשיר "מישהו שלח לי מתנות קטנות"? פה תדעו בדיוק מי האלמוני…
ואם אתם צריכים סיבה נוספת להגיע למקום אז הנה אחת: ילדים עד גיל 6 מתארחים במקום בחינם בתנאי שהם משתמשים בספה שנפתחת למיטה. ועצה לסיום – הזמינו מקומות במלון הרבה זמן מראש כי הסויטה הזוגית תפוסה מעכשיו ועד הודעה חדשה. ככה זה, פינוקים אמיתיים מצריכים תכנונים.


תכנון טיולים באנר

https://www.youtube.com/watch?v=eysdYwuPIhE
Hotel Residence Agnes
מלון בוטיק ברמת 4 כוכבים שנמצא במבנה היסטורי מהמאה ה-18 ומבטיח שלווה בלב העיר. המלון נמצא במרחק של 600 מטר בלבד מכיכר העיר העתיקה ו-300 מטר מהמוזיאון היהודי. ולא פחות חשוב הוא נמצא רק 400 מטר ממרכז הקניות פלאדיום. אבל למה לכם ללכת ברגל שאפשר להשתמש בשירות ההסעות החינמי של המלון כתחבורה. ואם אתם מגיעים למלון משדה התעופה (או ההיפך) המלון מעמיד לרשותכם שירות הסעות בלימוזינה. מפנק או לא?

מי יודע, אולי זו תהיה הלימוזינה שלכם?

airalo ad

ובהתאם למסורת של פראג גם הקפה במלון פנטסטי וארוחת הבוקר (שמתאימה גם לילדים) זוכה לשבחים. המלון אהוד במיוחד על אנשי עסקים שבאים למלון לצורך השקעה בפראג, אבל הוא מתאים גם למשפחות הודות לחדרים משפחתיים ולדיל הנפלא : ילדים עד גיל 5 בחינם בתנאי שמשתמשים במיטות הקיימות בחדר (עריסה/מיטת תינוק/מיטת ספה). לא יודעים מה איתכם, אבל הצ'ופר הזה עושה לנו חשק לאמץ אפילו את הילדים המעצבנים של השכנים…

אולי אלו הצ'ופרים החינמים שמוצעים בלובי במהלך כל היום (יין, בירה, נשנושים ומשקאות חמים) שגורמים לאנשים להתאהב במקום, אולי זו האוירה המשפחתית, אולי העובדה שהשימוש במיני בר בחדר אינו כלול בתשלום אבל המשמעות אחת – המלון פשוט מדהים. יותר מדי טוב מכדי להיות אמיתי? מסתבר שממש לא.

Alchymist Prague Castle Suites
המלון הזה נמצא במבנה היסטורי ברובע העתיק של פראג במרחק 400 מטר מהמצודה המפורסמת. במלון 8 חדרים בלבד והוא משקיף על כיכר היסטורית, לגבעת פטז'ין ולטירת פראג ונמצא במרחק צעדים ספורים מגני הטירה ובמרחק הליכה מגשר קארל. אבל לא רק חובבי הטיולים ייהנו במקום: חובבי הספורט ייהנו מחדר כושר, סאונה ואמבט עסוי וחובבי התרבות ייהנו מטרקלין ומספריה.

לחדרי המלון רצפת עץ, תקרה מקומרת, פרטי ריהוט יוקרתיים ובחדרי הרחצה אביזרים איטלקים בסגנון שנות ה-30, כך שאתם תרגישו הלכה למעשה כמו בני אצולה ולא רק בגלל הקירבה לטירה המלכותית. העובדה שתקבלו משקה חינם עם הגעתם למקום, שתהנו משירות משרת אישי ושתוכלו לטעום יין וגבינות כל יום בלובי (בין 17:00-18:00) רק תוסיף להרגשה.

אנחנו חושבים שפראג נקראת "עיר הזהב" לא בגלל סמטת הזהב אלא בזכות מלון זה, כי לקרוא למלון ברמה של 5 כוכבים האלכימיסט מצריך עמידה בסטנדרטים גבוהים במיוחד. וכן, המלון עומד בכל הסטנדרטים האלו בגבורה ואפילו יותר מכך. רוצים להרגיש באמת כמו מלכים? הזמינו מקום במלון הזה בהקדם.

Golden Well
זהו מלון בוטיק שקט במיוחד ברמה של 5 כוכבים במרחק 200 מטר בלבד ממצודת פראג. בניין המלון מעוצב בסגנון רנסנסי מקורי ושימש בעבר את הקיסר רודולף ה-2 ואת האסטרונום טיכו ברהה. חדרי האירוח של המלון משקיפים על הגגות הרומנטיים של פראג או לגנים של הטירה, כך שבכל מקרה אתם תיהנו מנוף מרהיב שפשוט אין במקומות אחרים. אנחנו ממליצים להזמין מראש חדר בקומה גבוהה.

ומשהו לחובבי הטריוויה – האטרונום טיכו ברהה שהתגורר בבניין זה איבד את אפו בדו-קרב שהתנהל בחשיכה מוחלטת. הוא השתמש באפים תותבים מזהב (אולי זה המקור לשם המלון?) וממתכות שונות ונהג להדביק עם דבק. בבית שבו התגורר בפראג התקיימו חגיגות מפוארות והוא העסיק משרת גמד (עם תכונות נבואיות) וגידל מוס. אותו מוס הושקה בבירה באחת המסיבות שנערכו בבית, מעד במדרגות ונפל את מותו. נשמע מעניין? חכו עד שתהיו כאן ותראו את המקום במו עיניכם. אנחנו בטוחים שתהיו משוכנעים שהמחזה המלט אכן נכתב על טיכו ברהה וחייו ועצה לסיום – קראו את הרומן "אלמוות" של הסופר הצ'כי מילן קונדרה . הרומן מתאר את ימיו האחרונים של ברהה במקום בפרט ועל פני האדמה בכלל.

להיות או לא להיות?

אבל המלון הוא לא רק היסטוריה וספרות אלא גם שירות שיאה לבני אצולה, למשל אתם תיהנו ממגוון שירותים ללא תשלום נוסף כמו מכוס משקה בחינם עם הגעתם, צחצוח נעליים, מוזיקה בחדר, נקוי יבש, שירות אריזה ופריקה של המזוודות ואפילו הצעת מיטה בשעות הערב. אבל זה לא הכל, כי במלון גם מסעדת גורמה בקומתו ה-4 עם עיצוב אלגנטי שכולל אלמנטים רנסנסיים מקוריים. אם יש לכם דרישות תזונתיות מיוחדות – זה הזמן והמקום כי צוות המסעדה עומד לרשותכם גם בזה.

אולי תתפלאו, אבל המלון הוא לא רק היסטוריה כי יש בו גם חדר כושר מודרני עם עסויים, סויטה זוגית מלכותית במיוחד בגודל 46 מ"ר, אסלות מחוממות (אל תצחקו עד שתנסו), שירותי שמרטפות, ספרייה ושירות השכרת אופניים למעוניינים לחקור את העיר מקרוב וזו רק רשימה חלקית. ואם תקבלו חטיפים אחרי הצהריים או קוקטיילים בחינם, אל תתפלאו כי אלו בונוסים מהצוות. פינוקים כבר אמרנו?
https://www.youtube.com/watch?v=Alxm_8cg1MU

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן