מילון צ'כי עברי

קוביות סוכר

אם אתם מתכננים לבקר בפראג או לעשות עסקים בצ'כיה אל תשכחו דבר אחד: מילון צ'כי עברי כדי לתקשר טוב יותר עם המקומיים בשפת אימם. אמנם אתם גם צריכים דרכון וכרטיס טיסה אבל מילון צ'כי עברי יכול רק להועיל.

 

תחשבו על שיחון צ'כי -עברי כעל קוביות סוכר : זה רק יכול להמתיק את היום שלכם עוד יותר


תכנון טיולים באנר

למה? כי את השפה הצ'כית דוברים כ-12 מיליון איש כשפת אם מהם 10 מיליון צ'כים. תנסו לחשוב על האופציה ההפוכה : תייר שמנסה להסתדר בישראל בלי לדעת מילה עברית. מסובך, נכון?

airalo ad

אז מה עושים? אנחנו ממליצים לסור לאתר של קונביז ולהוריד משם את השיחון. אולי זה ישבור לכם קצת את השיניים אבל גם ישבור את הקרח. למעשה, אין דבר שצ'כים מעריכים יותר מאשר תייר זר שמנסה לדבר בשפתם.

מבחינתם זו הוכחה לרצינות במיוחד כשמדובר בפגישות עסקים. ואגב, רוב הצ'כים לא יתקנו אתכם או ילעגו לכם אלא ינסו להבין ולעזור כמידת יכולתם. אתם אולי טסתם לצ'כיה אבל קיבלתם אמריקה מבחינה אנושית ובינינו – מה צריך יותר?

אמנם רוב הסכויים שתעשו שימוש בצ'כית כדי להזמין בירה (פיבו) אבל מי יודע – אולי כמה מילים בצ'כית הם אלו שיתחילו את המהלך לקראת עסקת חייכם? במקום לקחת סיכונים הצטיידו בשיחון והבטיחו שתהיו בצד הנכון של המשוואה.

אז הכינו את הדרכונים וכרטיסי הטיסה כי אנחנו ממריאים לצ'כיה. עכשיו נותר לאחל לכם טיסה נעימה כי הודות לצ'כית שבפיכם השהות בטוח תהיה מוצלחת. או לפחות יותר נוחה ויותר בטוחה.

למה צריך מילון עברי-צ'כי?

מילון עברי-צ'כי הוא כלי שיכול לעזור לכל מי שמתכנן נסיעה לצ'כיה, למשל לצורך עסקים או חופשה. ובמילים אחרות – לכולם.

למה כדאי להצטייד במילון עברי-צ'כי לפני טיסה לצ'כיה?

מילון עברי-צ'כי מאפשר לכם לתקשר טוב יותר עם הצ'כים בשפת אימם. ורק כדי לסבר את האוזן- את השפה הצ'כית דוברים כ-12 מיליון איש כשפת אם מהם 10 מיליון מתגוררים בצ'כיה.

האם ניתן למצוא מילון עברי-צ'כי באינטרנט?

בוודאי. באתר של חברת קונביז תוכלו למצוא שיחון עברי-צ'כי שיעזור לכם לשבור את הקרח בכל שיחה בצ'כיה.

האם הצ'כים מעריכים זרים שמנסים לדבר צ'כית?

אין דבר שצ'כים מעריכים יותר מאשר תייר זר שמנסה לדבר בשפתם. מבחינתם זו הוכחה לרצינות במיוחד כשמדובר בפגישות עסקים. ואגב, רוב הצ'כים לא יתקנו אתכם או ילעגו לכם אלא ינסו להבין ולעזור כמידת יכולתם.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן