אם ביקרתם בפראג וגם אם טרם עשיתם זאת כדאי שתדעו עובדה שתקל עליכם – פראג מחולקת ל-10 מחוזות והמחוז המתויר ביותר הוא כמובן מחוז פראג 1 . מחוז זה מהווה את מרכז פראג והוא כלל את כל האטרקציות המרכזיות של העיר : הרובע היהודי, כיכר השעון, גשר ואצלב, קתדרלת סנט ויטוס ועוד.

מרכז פראג הוא המקום הטוב ביותר ללון בפראג כאשר אתם נמצאים שם מסיבה אחת : ככה תהיו קרובים לכל האטרקציות ולא תצטרכו לטרוח. הדרך הטובה ביותר להינות ממרכז פראג בלי לשלם הון על מלון היא באמצעות Airbnb. בפראג בניגוד לערים אחרות בעולם אופציה זו חוקית לחלוטין כך שאתם נהנים פעמיים : גם לינה זולה וגם קרבה לכל האטרקציות.
אם אתם יותר אנשים של חיי לילה אנחנו ממליצים לכם להכיר את מחוז פראג 2. במחוז זה מרוכזים מועדוני הלילה של העיר, הדיסקוטקים, הפאבים והמסעדות. המחוז נמצא במרחק הליכה ממרכז העיר בפראג 1 ובכל מקרה הסירות דאגה מלבכם : פראג מרושתת מבחינה תחבורתית ברכבות תחתיות, בחשמליות, אוטובוסים ועוד כך שהגישה לכל מקום נוחה וקלה.

אם אתם מעוניינים להינות מהאווירה סטודנטיאלית והבוהמיינית של פראג אנחנו ממליצים שתבקרו בפראג 3. במחוז זה נמצאת שכונת ז'יזקוב שרוב תושביה סטודנטים ולכן האוירה בה מיוחדת וצבעונית . לרבים מזכירה השכונה את שכונת פלורנטין התל-אביבית, אבל בפראג כמו בפראג יש בה הרבה יותר חנויות ומסעדות.


תכנון טיולים באנר

אם אתם רוצים לחוות את האוירה הבינלאומית של פראג אנחנו ממליצים על פראג 6. מחוז זה מאכלס את השגרירויות והקונסוליות הזרות וכן את בתי הדיפלומטים השונים. רוב הסכויים שלא יזמינו אתכם למסיבת קוקטייל, אבל אתם יכולים להינות מהארכיטקטורה של הוילות והבתים הפרטיים בשכונת היוקרה של העיר.

airalo ad

אם אתם אנשי עסקים מן הסתם תגיעו למחוז פראג 4 מסיבה אחת : במחוז זה נחשבת לאזור העסקים והמשרדים העירוני והיא מושכת אליה חברות בינלאומיות כמו אמזון. במחוז זה נמצא גם מרכז הירידים של העיר שמציג תערוכות בנושאים שונים כל השנה. לשוחרי השופינג יש במקום גם קניון גדול ומי אמר שאי אפשר לשלב עסקים והנאה?

אם התעייפתם מהשופינג, האטרקציות, האווירה הסטודנטיאלית והבינלאומית של פראג למה שלא תלכו לפארק. אנחנו ממליצים על הפארקים במחוז פראג 7 משתי סיבות : הם מוקפים בחנויות, מקומות בלוי ומסעדות כך שתוכלו להינות מכל העולמות. לפרטים נוספים הקליקו או צרו קשר עם המומחים של קונביז

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן