מרכז קניות חדש בפראג

זמן איכות אמא ובת בקניון בפראג

קניון האאוטלט הגדול ביותר בצ'כיה נפתח סוף סוף ב-18.5.2018 לאחר עיכובים רבים. קניון Prague The Style Outlets  נמצא ליד שדה התעופה ואצלב האוול וההגעה אליו קלה : רק כ-25 דקות נסיעה ממרכז העיר באמצעות קוי האוטובוס החדשים  312 ו-322

בקניון יש גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, אזורי רגיעה, צוהר מזכוכית שמאפשר אור טבעי וחסכון באנרגיה  ועוד. בקניון יתקיימו פעילויות שונות באויר הפתוח, למשל מופעי אופנה, מופעי מוזיקה ועוד. אחד הארועים בקניון יתקיים ב-26.5 ויוקדש לאמהות ויכלול הרצאות, סדנאות, קונצרטים ועוד.

מתכוננים ליום האם בקניון האאוטלט החדש של פראג


תכנון טיולים באנר

בקניון זה ניתן למצוא מוצרי אופנה ואביזרים שמוצעים בהנחות ענק, לעיתים ע"י המותגים עצמם ולעיתים כי מדובר בפריטים מעונות קודמות. בין המותגים שניתן למצוא בקניון : Adidas, Benetton, Bogner, Geox, Karl Lagerfeld, Nike, Palmers, Pepe Jeans, Trussardi ו-  Versace Jeans.

airalo ad

כמו כן, הקניון כולל מותגים בלעדיים שלא היו עד כה בשוק הצ'כי כמו  Gattinoni Roma, Marina Militare, Massimo Rebecchi, IXOS, Frankie Morello  ו- Hispanitas. בנוסף, הקניון כולל חנות ראשונה מסוגה באירופה של המותג Hamleys.

אבל זה לא הכל כי בקניון ניתן להינות גם מחוייה קולינרית, למשל המסעדה הצ'כית Šalanda, המסעדה היוונית-איטלקית La Pasteria שמגישה מטעמים ים תיכוניים ועוד. במקום יש גם בית קפה שנמצא במרפסת המשקיפה על נמל התעופה, כך שהוא עתיד להיות פופולרי בקרב חובבי ספוטינג.

מנהל הקניון Martin Kubišta אמר בהודעה לעיתונות : "אני מאמין שקניון זה הוא ייחודי הודות לשילוב בין אופנה לאפשרויות מגוונות בתחום ההסעדה. הרעיון של עיר בתוך עיר הופך את הקניון הזה לייחודי בהקשר האירופאי כולו"

הקניון עוצב בהשראת ציוני דרך במרכז פראג ומשתרע על כ-20,000 מ"ר. הקניון כולל כ-100 חנויות וכ-2400 מקומות חנייה. אבל זה לא הכל כי בעתיד הקניון יורחב ל-30,000 מ"ר ולכ-180 חנויות. ולחשוב שהתכנון הראשוני כלל רק 12,000 מ"ר…

נכון להיום בפראג יש פחות קניוני אאוטלט לנפש מאשר בערים אחרות במערב אירופה. למעשה, זהו קניון האאוטלט ה-3 בלבד בפראג. הקניון הוקם בהשקעה של 70 מיליון אירו, ייצור 600-700 משרות ויש לרשותו כ-4.6 מיליון לקוחות פוטנציאליים. אז בפעם הבאה שאתם קופצים לסופ"ש בפראג…

https://www.youtube.com/watch?v=mlLMYfGX9lU

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן