נדל"ן בפראג

אדם מעשן סיגריה

אם אתם מתעניינים בנדל"ן בפראג אתם צודקים לחלוטין מכמה סיבות: מחירי הנדל"ן רק עולים, כלכלת צ'כיה צומחת ועשרות חברות בינלאומיות קבעו את משכנן בפראג. אבל כמו בכל דבר בחיים כדאי שתנקטו במשנה זהירות ותרכשו נדל"ן בפראג בשיקול דעת. אמנם רוב הסכויים שלא תזדקקו לטיפים הבאים אבל ליתר בטחון כדאי לכם לקרוא אותם. אחרת תישארו בלי כסף ובלי דירה ויהיה לכם פרצוף של ט' באב כל השנה

אחד שלא קרא את הטיפים שלנו

לנוחותכם חילקנו את הטיפים ל-3 תחומים שבהם צפויות מירב הבעיות:
1. דמי רצינות – בעת חתימת זכרון דברים לצורך קניית נדל"ן בפראג לרוב תדרשו לשלם דמי רצינות. דמי הרצינות משמשים גם כפקדון וכמקדמה עבור הנכס שרכשתם ומעידים על התעניינותם בנכס. לפי החוק אם חזרתם בכם דמי הרצינות אמורים לחזור אליכם ולכן הטיפים שלנו הם:
א. בדקו שזכרון הדברים כולל גם את הסעיף הזה.
ב. ודאו שסוכנות התיווך שדרכה רכשתם את הנכס הפסיקה לפרסם אותו, כלומר אין לה כוונות למכור אותו למישהו אחר מלבדכם.
2. חאפרים – אולי תתפלאו אבל גם בצ'כיה יש חאפרים שמבטיחים הבטחות ללא כסוי, למשל זכייה במכרזים ציבוריים לרכישת נדל"ן בפראג ועוד. בקיצור – מי שמבקש מכם לשלם לו בקטנה כדי לשמן את גלגלי המערכת הוא כנראה נוכל. עסקאות נדל"ן בפראג בפרט ובצ'כיה בכלל נעשות באופן חוקי ואין שום סיבה לשלם שוחד. כמובן שמי שעושה זאת מסתכן ושם את כספו על קרן הצבי.
3. משכנתא – אם קיבלתם הצעה למשכנתא שנראית טובה מכדי להיות אמיתית פנו לקונביז כדי לוודא אמינות. אמנם כיום הבנקים בצ'כיה נותנים 70 ו-80 אחוזי מימון לאזרחים זרים שרוכשים נדל"ן בפראג, אבל לא כל הנוצץ זהב. לכן לעיתים מוצעים למכירה נכסים שלא קיימים במציאות או נכסים שכלל לא עומדים למכירה. אל תלכו שולל אחר ההצעות המפתות ופנו למומחים כדי שלא תבזבזו כסף וזמן לשווא.
אבל כאמור ברוב עסקאות הנדל"ן בפראג אין צורך בטיפים אלו. למזלכם, היוצאים מהכלל לא מעידים על הכלל ואנשים רבים נהנים מתשואה יפה על הדירה שרכשו . אם גם אתם נתקלתם בבעיות או בנוכלים נשמח אם תספרו לנו על זה בתגובות


תכנון טיולים באנר

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן