סקירה: סיור היסטורי בעקבות העבר הסובייטי של פראג כולל ביקור במוזיאון הקומוניזם

מדליה קומוניסטית צ'כית

אם אתם רוצים להכיר את העבר הקומוניסטי של פראג – אתם חייבים להצטרף לביקור ברחובות בפראג בעקבות הקומוניזם כולל סיור במוזיאון הקומוניזם. סיור זה מתקיים בכל יום בשעה 10:00 ונמשך שעתיים, כך שלאחריו אתם צפויים לגלות כל מה שרציתם לדעת על פראג הקומוניסטית אבל לא העזתם לשאול.

למרות שהסיור היסטורי הזמנתו נעשית בצורה הכי מודרנית שיש באמצעות אפליקציה סלולרית בטלפונים חכמים. התשלום עבור הסיור נעשה באמצעות פייפאל או כרטיסי אשראי בינלאומיים (ויזה או מאסטרקארד) ואת האישור תקבלו באופן הנוח עבורכם: סמס, מייל או דרך היישומון. המשמעות היא שכדי להצטרף לסיור תדרשו רק להציג את הטלפון החכם שלכם. עם זאת, במידת הצורך תוכלו לבטל את ההזמנה עד 24 שעות לפני הסיור או להחליפה בסיור אחר.

לחזור במנהרת הזמן ולהחיות את העבר

אתם מוזמנים לחזור במנהרת הזמן לתקופה שבה שלטו הסובייטים בצ'כיה, לשמוע סיפורי גבורה, מחאה והתרסה שמסמלים את הרוח הצ'כית מול השלטון הדיקטטורי, לדעת איך נראו החיים מבעד למסך הברזל כולל שפיכות הדמים, האלימות, האכזריות והפרנויה ולצפות בממצאים ובחומרים ארכיוניים מרתקים שמוצאים לאור היום את התקופה האפלה.


תכנון טיולים באנר

אמנם הסיור הוא רק קצה קצהו של המזלג של מה שהתרחש באותה תקופה, אבל העובדה שהוא נערך ברחובות פראג מלווה בהסברים באנגלית של מדריך מנוסה – מקימה לתחייה את העבר והופכת אותו לחי יותר מתמיד. הסיור מתמקד באירועים מרכזיים במאה ה-20 שהתרחשו בפראג: הפלישה הנאצית, הכיבוש הסובייטי, האביב של פראג ובסופו של דבר מהפכת הקטיפה שהובילה לחלוקת צ'כוסלובקיה לצ'כיה וסלובקיה.

airalo ad

כמו כן, הסיור כולל ביקור במוזיאון הקומוניזם ובאתר באתר שבו ניצב הפסל הגדול בעולם של סטלין, כך שאסור לכם לפספס אותו. הדרך הטובה ביותר להבטיח שאתם חלק מהחוויה היא פשוטה – להקדים להגיע לנקודת המוצא מול מגדל גשר העיר העתיקה ב- Křížovnické náměstí (מומלץ להיות במקום כ-10 דקות לפחות לפני תחילת הסיור). והסירו דאגה מלבכם – המדריך יישא מטרייה כתומה פתוחה, כך שאתם לא תתקשו לזהות אותו. להזמנות הקליקו כאן

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן