סיור מודרך בטירת קרלשטיין כולל הסעה הלוך חזור מפראג

ע"י

בקטגוריית: ,
טירת קרלשטיין

אולי תופתעו לדעת, אבל כדי להינות במקסימום מטירת קרלשטיין הקסומה הסמוכה לפראג עליכם לעשות דבר אחד פשוט – להצטרף לסיור מודרך באנגלית שיוצא מהעיר פראג בימים חמישי וראשון בשעה 09:00 ונמשך 4.5 שעות. למרות שהטירה נבנתה במאה ה-14 לצורך אחסון האוצרות המלכותיים הסיור מודרני לחלוטין.

השילוב המושלם בין חדש וישן

למשל, כדי להזמין את הסיור עליכם רק להיכנס ליישומון סלולרי ולרכוש כרטיסים באופן הנוח לכם : פייפאל או כרטיסי אשראי בינלאומיים דוגמת ויזה ומאסטרקארד. אישור להזמנה תקבלו באמצעות היישומון, הסמס או המייל לפי בחירתכם ואותו תציגו בנקודת המוצא כאסמכתא. ולא פחות חשוב – תוכלו לבטל את הזמנתכם עד 24 שעות לפני הסיור ולהחליף אותה בסיור אחר.

בנוסף, הסיור יוצא לדרכו מהכתובת Na Příkopě 23 שאמנם נמצאת בעיר העתיקה של פראג, אבל הודות לקרבתה לקזינו באנקו הידוע, לחנות הצעצועים המליס, לחנות הבגדים זארה ולמק'דונלדס היא נחשבת למוקד תיירותי מודרני. רק שימו לב – מומלץ להקדים ולהגיע לסיור לפחות רבע שעה לפני הזמן הנקוב כי לא מחכים למאחרים. ובינינו – חבל שתפסידו את כל הטוב הזה…


תכנון טיולים באנר

מה מחכה לכם בסיור?

בסיור בתוך הטירה שנמשך כשעה תוכלו להתרשם מהשפע האינסופי של המקום, למשל לצפות בהעתקים של תכשיטי הכתר ששוכנו במקום בעבר ע"י בונה הטירה קארל ה-4 (האיש ששלט אז בבוהמיה ושהטירה נקראת על שמו), לראות את קישוטי הקיר המקוריים ולצפות בגלריית הפורטרטים הגדולה ביותר בצ'כיה של מלכי בוהמיה.

airalo ad

בנוסף, תוכלו לשמוע סיפורים מרתקים אודות המקום שלא תוכלו לקבל בשום דרך אחרת, למשל העובדה שבנוסף לתכשיטי הכתר הקיסריים נשמרו בטירה גם שרידיהם של קדושים נוצרים, העובדה שהטירה נבנתה ושופצה בסגנונות אדריכליים שונים (גותי, רנסנסי ואפילו פוריזם) והעובדה שהיא מעולם לא הייתה בידיים פרטיות, אלא נחשבה לרכוש המלך, המדינה או מוסד ממלכתי.

למה זה כדאי?

חשוב לזכור שבטירה נערכים כל יום רק 3 סיורים מאורגנים וסיורים בהזמנה מקוונת, כך שמספר המקומות אליהם מצומצם ונגמר מאוד מהר. לכן, הזמנת סיור מודרך מראש היא הזדמנות פז להכיר מקרוב את אחת הטירות היפות במדינה ויותר מזה – להבין את משמעותה הסמלית לעם הצ'כי. כשמוסיפים לכך את העובדה שהסיור כולל גם הסעה מפראג בינות כפרים ציוריים התוצאה אחת – סיור שאסור לכם לפספס.

רוצים להרגיש כמו באגדות? הקליקו כאן והבטיחו את מקומכם בסיור

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

2 תגובות על “סיור מודרך בטירת קרלשטיין כולל הסעה הלוך חזור מפראג”

  1. תמונת פרופיל של אמיר אמיתי
    אמיר אמיתי

    ערב טוב
    האם הסיורים שלכם יוצאים גם רביעי?
    אנחנו 4 אנשים ולנים במלון iron gete hotel

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      הי אמיר
      הטיולים לא שלנו אלא של חברה פרטית. כרגע הם לא מוציאים את הסיור הזה.
      בלינק הזה תוכל למצוא טיולים נוספים לטירה מפראג.בהצלחה וסיור מוצלח. נ.ב אל תשכח לספר לנו איך היה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן