פראג מפה גוגל

אם גם אתם לפני עסקים בפראג רושמים בשורת החיפוש : "פראג מפה גוגל" אתם לא לבד. האמת היא שהחיפוש "פראג מפה גוגל" הוא חיפוש נפוץ אבל לצערנו מיותר : במקום לכתוב "פראג מפה גוגל" הכנסו למרכז המידע של קונביז ולחצו "מפה של צ'כיה". עם הלחיצה תוכלו לבחור לצפות במפות של ערים מרכזיות בצ'כיה כמו ברנו, אוסטרובה , פילזן וכמובן פראג.

ולמה זה עדיף?


תכנון טיולים באנר

כי באתר של קונביז תוכלו לקבל את כל המידע המקיף והמפורט אודות פראג כולל : יבוא ויצוא לצ'כיה, רכישת נדל"ן בפראג ובפילזן, הקמת חברה בפראג, ארגון סיורים עסקיים בצ'כיה ועוד.

airalo ad

החברה היא חברה להשקעות וליעוץ למשקיעים ולאנשי עסקים ישראלים שמעוניינים בהתרחבות לשוק הצ'כי, למשל הקמת עסק או חברה בצ'כיה, רכישת נדל"ן ועוד. לחברה יש משרד בפראג ומשרד בישראל שעובדים בשיתוף פעולה מלא במטרה אחת : לספק לכם כמשקיעים את הכלים הטובים ביותר שיבטיחו הצלחה כלכלית בצ'כיה.

אל תעשו את זה לבד

אבל אל תנסו לעשות את זה לבד בבית מסיבה אחת : כמו בכל מדינה זרה גם כאן החוקים אחרים, למשל התרבות העסקית הצ'כית שונה לחלוטין מזו הישראלית וגם הבירוקרטיה הצ'כית יכולה לייאש אתכם.

לכן באתר קונביז לרשותכם עומד מרכז מידע ובו אינדקס של מאמרים בנושאים שונים, קישורים שימושיים, מחשבון המרת מטבע משקלים חדשים לקרונות צ'כיות ולהיפך ואפילו שיחון עברית-צ'כית. בטח תשמחו לדעת שבין הממליצים על החברה יש כאלה שאתם מכירים כמו אל-על, אדם מילא ורימקס.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן