אם הייתם בפראג מרכז העיר בטח שבה את לבכם ובצדק. העיר העתיקה של פראג הוכרה כאתר מורשת עולמי של אונס"קו אבל היא לא לבד : העיר פראג עצמה נחשבת לאחת הערים היפות בעולם. החלטנו לעשות לכם סדר ולהכיר לכם את השכונות השונות של פראג :
פראג 1 – למעשה פראג 1 מורכבות משתי שכונות : שכונת יוזפוב והעיר החדשה. שכונת יוזפוב היא ליבה של פראג והיא כוללת אטרקציות תיירותיות רבות : הרובע היהודי, רחוב הקניות פריזסקה, העיר העתיקה ועוד. העיר החדשה נחשבת למרכז עסקי ומסחרי והיא כוללת את שדרות ווצלאב, את קניון פלדיום, בנייני משרדים, חנויות רבות ועוד.

פראג 2 – בפראג 2 נמצאת שכונת וינוהרדי שנחשבת ליפה במיוחד. השכונה מאוכלסת בעיקר בתושבים זרים ויש בה בתי קפה ציוריים קטנים ומסעדות רבות. לא בכדי זוהי אחת משכונות המגורים היוקרתיות בפראג והנה דוגמה של מסעדה אחת מיני רבות:


פראג 3 – בפראג 3 נמצאת שכונת ז'יז'קוב שמועדפת על הצעירים מסיבה אחת : היא קרובה לאוניברסיטה. השכונה מתהדרת בברים שכונתיים קטנים ובאוירה רעננה, צבעונית, בוהמיינית וצעירה. יש אנשים ששכונה זו מזכירה להם את פלורנטין אבל בפלורנטין אין מגדל טלויזיה

מגדל הטלויזיה בשכונת זיזקוב בפראג 3
מגדל הטלויזיה בשכונת זיזקוב בפראג 3

פראג 4 – פראג 4 מורכבת משתי שכונות : פנקרץ ונוסלה. פנקרץ היא מרכז עסקי של בנקים, אדריכלים, רואי חשבון ושאר אנשי צווארון לבן. נוסלה הייתה באופן מסורתי שכונה של מעמד הפועלים אבל בשנים האחרונות היא עוברת מהפך, כך שאיכות האוכלוסיה עלתה ואיתה הביקושים לדירות בשכונה. ככה זה שנמצאים רק 7 דקות נסיעה ממרכז העיר אפילו במכוניות משנות ה-40.


תכנון טיולים באנר

פראג 5 – פראג 5 מורכבת אף היא משתי שכונות : סמיכוב וסטודלקי. סמיכוב נחשבת לרובע המשרדים העירוני ובה נמצאות החברות הבינלאומיות שבחרו בפראג לביתם : גוגל, לוריאל, ג'ונסון אנד ג'ונסון ועוד. סטודלקי נחשבת לשכונה מנומנמת יחסית אך המצב עומד להשתנות בקרוב : עשרות דירות ובנייני משרדים נבנים בשכונה והיא עתידה להיות אזור מסחרי.
האמת היא שבפראג יש עוד 5 רבעים אבל אנחנו לא רוצים לעייף אתכם. אנחנו ממליצים לכם לקרוא בזמנכם החופשי את כל המידע על השכונות של פראג. בכל מקרה, אתם יכולים להיות רגועים ושקטים כי פראג מרושתת מבחינת תחבורה ציבורית באמצעות רכבת תחתית, חשמליות, אוטובוסים ועוד.

airalo ad

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן