פראג -10 הגדולים לתייר הרומנטי

אחד מהמראות הרומנטיים של רובע יוספוב בפראג

רבים שואלים אותנו מהם 10 המקומות הכי רומנטים למטייל הישראלי בפראג. ואתם בטח כבר יודעים שאנחנו לא יכולים שלא לענות על אתגר שכזה. החלטנו להרים את הכפפה ולספר לכם על 10 הגדולים בתחום הרומנטיקה של פראג, העיר שנחשבת לעיר הכי רומנטית בעולם. אולי חלק מהמקומות והחוויות ייראו לכם נדושים אבל מצד שני – מי אמר שרומנטיקה היא לא עניין נדוש?

1. גשר קארל (Karlův most) – מה לא נאמר על הגשר שחוצה את הולטובה ושהפך לאחד מסמלי העיר? גם אנחנו כתבנו עליו לא פעם וזה הזדמנות לחזור ולומר – מדובר באחד המקומות הכי רומנטים בעיר (אם לא הרומנטי מכולם) ואנחנו ממליצים להגיע בשעת הדמדומים. אמנם תידרשו להזהר מכייסים, אבל מצד שני תרוויחו שקיעה שאין במקומות אחרים.

2. מצודת פראג (Pražský hrad) – מצודה זו היא אחת הסיבות שגורמת לפראג להיחשב לעיר הכי רומנטית שיש. אנחנו ממליצים לא להסתפק כמו כולם בביקור בקתדרלת ויטוס הקדוש עם חלונות הויטראז' המרהיבים, אלא לעשות צעד רומנטי ולטפס למגדל הפעמונים ולתצפת על העיר מגבוה. רק נגיד שמבחינתנו מדובר באתר מושלם להצעת נישואין והמבין יבין…


תכנון טיולים באנר

3. כיכר העיר העתיקה Staroměstské náměstí)) – המקומיים טוענים שזהו הלב הפועם והרומנטי של העיר וכבר למדנו לא להתווכח איתם. הכיכר מפורסמת הודות לשעון האסטרונומי שנמצא במרכזה, אבל אנחנו ממליצים להשתמש בכיכר כנקודת מוצא לסיור רומנטי בכרכרה רתומה לסוסים. כי אם כבר רומנטיקה אז עד הסוף…

airalo ad

4. הרובע היהודי Josefov) ) – אמנם רוב האנשים מגיעים לכאן כדי לבקר בבתי הכנסת ובבית העלמין העתיק, אבל כידוע אתם לא כמו כולם ולכן נמליץ לכם על פעילות שונה – שבו באחד מבתי הקפה שנמצאים לאורך שדרת פריז Parizska)) שחוצה את הרוב ותרגישו באמת בפריז. אמנם תשמעו צ'כית ועברית מכל פינה אבל ההרגשה תהיה רומנטית להפליא.

אחד מהמראות הרומנטים של רובע יוספוב

5. מאלה סטרנה (Malá Strana) – מדובר באחד הרובעים הכי ציורים בעיר ולכן גם הכי רומנטים. הרובע כולל בניינים מרשימים בסגנון הבארוק, ארמונות, כיכרות רחבות, פארקים, גנים, חנויות מיוחדות והרבה בתי קפה אינטימיים. אנחנו ממליצים ללכת לאיבוד ברובע כאוות נפשכם אבל לסיים את הביקור בו באי קמפה Kampa)) – אי מלאכותי שנחשב לגולת הכותרת ולונציה של פראג.

6. רובע ז'יז'קוב Zizkov)) – רובע זה אינו רומנטי כמו רבעים אחרים בעיר, אבל הוא כולל מסעדות עממיות, גלריות, שוק איכרים והרבה אופי מקומי אותנטי. אנחנו ממליצים לעלות למגדל הטלויזיה שנמצא בלב הרובע בשעת השקיעה וליהנות פעמיים : גם מתצפית מרהיבה על העיר וגם מאוירה רומנטית אורבנית אמיתית.

7. לבקר באולם הקונצרטים העירוני (רודלפינום) – האולם נמצא במבנה מרהיב בסגנון ניאו-רנסנסי ומשמש כביתה של התזמורת הפילהרמונית העירונית. אם אתם חובבי אופרה אנחנו ממליצים לבקר בבית האופרה העירוני – הוא אמנם מעוצב בסגנון הרוקוקו אבל איפה עוד תוכלו ליהנות מאופרות איטלקיות איכותיות ורומנטיות?

8. לבקר בבית העירייה (Obecní dům) – הבניין מעוצב בסגנון ארט-נובו רומנטי ונחשב לאחת הדוגמאות המרשימות של סגנון זה בעיר. אמנם תוכלו לראות בתים נוספים בסגנון זה ברחוב פריז ברובע היהודי, אבל לא שכחנו שהמלצנו לכם להקדיש את זמנכם שם לקפה ולא לשיטוט אדריכלי רומנטי.

9. לראות מופע של תאטרון שחור- אנחנו מאמינים שאין דבר רומנטי יותר ממופע שנערך בחושך מוחלט וכולל ריקוד, פנטומימה, תאורה ואפקטים מיוחדים. ובטח תשמחו לדעת שגם פה כמו באהבה אין צורך לדעת את השפה מסיבה אחת – הגוף מדבר לא פחות ואולי יותר טוב מכל מילה אחרת.

10. את האטרקציה הרומנטית העשירית בפראג אנחנו משאירים לכם לגלות בעצמכם. אנחנו בטוחים שלא תתקשו לגלות את הפינה "שלכם" בעיר כי יש הרבה ממה לבחור. ואם אתם שואלים אותנו – אנחנו ממליצים על גינת הורדים בגבעת פטז'ין שבאופן אישי עשתה לנו את זה.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

14 תגובות על “פראג -10 הגדולים לתייר הרומנטי”

  1. תכלס פראג ממש רומנטית

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      נכון. זאת בדיוק הסיבה שהיה לי קשה למצוא 10 מקומות בלבד כי יש המון

  2. כל פראג רומנטית בכללותה… בדיוק גם אני כתבתי על חוויותי משם…

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      אשמח לקרוא ולהחליף קישורים במידת האפשר. אנא צרפי לינק

  3. פראג נהדרת ומאד רומנטית כמו שכתבת. תודה שהזכרת לי עוד כמה פינות לביקור בפעם הבאה.

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      בכיף :))

  4. ממש רומנטי. איזה כיף עשית חשק.

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      תודה.איזה כיף לקרוא :))

  5. תמונת פרופיל של Inbal Cabiri

    הי נועה,
    אני רואה שפספסתי כמה מקומות בביקור שלי בפראג. מזל שהייתי עם חברות ולא עם בן זוגי…
    מתת לי סיבה טובה לחזור ?

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      איזה כיף שפראג מתאימה לסוגים שונים של חופשות. שמחה בשבילך שאת רוצה לחזור. מאמינה שתהני מכל רגע 🙂

  6. תודה רבה נעה. אשתי היקרה טוענת שאף פעם לא הייתי רומנטי. בנסיעה הבאה לפראג אקח אותה למקומות האלו. מבטיח לדווח תוצאות.

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      מחכה לדעת איך היה ובעיקר מה תהיה התגובה של אשתך

  7. יופי של פוסט ויופי של המלצות.
    כאוהבת מושבעת של פראג הייתי ממליצה, כפינה רומנטית, גם להגיע למרפסת של מסעדת לה ויסטה שליד מנזר סטרחוב. יופי של תצפית.

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      תודה רבה. בהחלט נכניס את ההמלצה שלך לרשימה הבאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן