קניון Letňany – להפוך חלומות למציאות

ע"י

בקטגוריית:
קניון Letňany בפראג

קניון זה הוא הקניון הגדול ביותר בפראג בפרט ובצ'כיה בכלל. קניון זה משתרע על 2 קומות ונחשב המקום האידיאלי לקניות, בידור וספורט הודות לעובדה שהוא כולל חנויות של מותגים בינלאומיים ידועים, בית קולנוע, תחנת דלק, משחקייה לילדים, מכוני יופי ושפע מסעדות ובתי-קפה. בקניון גם 3000 מקומות חנייה מקורים וממוזגים ואינטרנט אלחוטי – הכל בחינם אין כסף. הקניון פתוח כל יום מ-10:00-21:00 והסופרמרקט שבו פתוח 24/7.

לבקר בקניון ולחיות בסרט

וזו רק ההתחלה כי בקניון יש 12 אולמות קולנוע ממוזגים, אחד מהם נחשב לגדול ביותר בפראג (כמעט 500 מושבים) ומציג סרטים באופן פנורמי במיוחד. אולמות הקולנוע בקניון פתוחים בימים שני-שישי בשעות 13:30-22:00 ובימי שבת וראשון מ-10:30-22:00.

כמו כן, הקניון מארח את מתחם AQUACENTRUM LETŇANY LAGOON, אחד ממתחמי המים הפופולריים ביותר בצ'כיה. במקום ניתן להינות מבריכת שחייה חצי-אולימפית מקורה שמשמשת לשחייה ולפעילויות נוספות, בריכות ילדים מחוממות, מבריכות עסוי ל-10 אנשים וממגלשת מים באורך 86 מטר שמתאימה לכל הגילים. התאורה הנעימה בתוך הבריכה עצמה מוסיפה לחוויה.


תכנון טיולים באנר

airalo ad

לעוף, להחליק או לגלוש – בקניון Letňany הכל אפשרי

בקניון גם משטח החלקה על הקרח עם שני מגרשים מקורים ומתקנים נוספים כמו סולריום, חנות מוצרי ספורט, חדר כושר, סאונה, מסעדה ועוד. המקום מתאים למשחקי הוקי קרח, החלקה אמנותית על הקרח ופעילויות נוספות ויכול לארח 100 צופים.

וזה לא הכל כי בקניון נמצאת גם מנהרת הרוח המקורה הראשונה מסוגה בצ'כיה. המנהרה פתוחה לכל אחד מגיל 5 ומעלה שרוצה לעוף במהירות 270 קמ"ש. הפעילות במקום מפוקחת ע"י מדריכים מנוסים כך שזו הצניחה החופשית הכי בטוחה שיש.

ואם אתם רוצים להרגיש בים למרות המרחק, בטח תשמחו לדעת שהקניון מארח את סימולטור הגלישה הראשון במדינה. במקום גם מועדון מוזיקלי, בר, בית קפה ומרפסת חיצונית וניתן לקיים בו אירועי שונים בתחומי הספורט, החברה והתרבות. המקום פתוח בימים שלישי-שני בשעות 12:00-20:00 ובשבתות מ-10:00-20:00.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן