קניון Obchodní dům Kotva בפראג – הקניון שאתם חייבים לעצמכם

קניון Kotva בפראג

קניון זה נמצא מרחק כמה מטרים מקניון הפלדיום המפורסם מעברה השני של כיכר הרפובליקה. הקניון נבנה בשנים 1970-5 ע"י חברה שבדית ויש לו עיצוב ייחודי : הוא בנוי ממספר רב של משושים שמחוברים זה לזה. עיצוב זה משקף שני דברים : את הארכיטקטורה הצ'כית בשנות ה-70 ומגמות אדריכליות עולמיות בשנים שאחרי מלה"ע ה-2, כך שיש לכם תירוץ טוב לבקר בו.

עד שנות ה-90 והפיכת צ'כוסלובקיה לצ'כיה וסלובקיה הקניון היה אחד הגדולים במדינה, כך שהוא היווה מוקד משיכה ואתר חובה לכל המבקרים בפראג. לאחר מהפכת הקטיפה השתנה הסטטוס של הקניון : הבעלות עליו הפכה לבעלות ממשלתית והוא התמקד בבגדים ובמוצרי אופנה, למרות שעדיין ניתן למצוא בו גם מוצרי אלקטרוניקה, ספרים, רהיטים, מתנות, צעצועים וקוסמטיקה.

עם זאת, למרות שהקניון לכאורה מיושן הוא עדיין מושך אליו כ-75,000 לקוחות כל יום שנהנים מכל העולמות : אוירה נעימה, מסורת של שירות, מיקום מרכזי, אלגנטיות וסגנון שלא נס ליחו. הקניון נחשב קל להתמצאות והוא נגיש לנכים ולעגלות תינוקות.


תכנון טיולים באנר

הקניון כולל 5 קומות מעל פני הקרקע שמחוברות ביניהם באמצעות 10 דרגנועים ו-2 מעליות. כמו כן בקניון יש מספר זהה של קומות תת-קרקעיות שמשמשות לחנייה ולסופרמרקט. הקניון משתרע על 22,160 מ"ר ועובדים בו 2000 איש . בנוסף בקניון 8 מסעדות כך שניתן לבלות בו יום שלם מהבוקר עד הערב בכיף.

airalo ad

שעות פתיחה

הקניון פתוח כל השבוע בשעות 09:00-2:00
הסופרמרקט בקניון פתוח כל השבוע בשעות 07:00-22:00
חדר הכושר בקניון פתוח בימים שני-שישי בשעות 06:30-22:00 ובסוף שבוע (שבת וראשון) מ-09:00-21:00
וככה נראה הקניון מבפנים :

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן