קניון Šestka – הקניון שמשנה את כללי המשחק

ע"י

בקטגוריית:

קניון זה נפתח ב-2006 והוא שונה מכל מה שהכרתם עד עכשיו. מראה הקניון מבחינה חיצונית שונה מקניונים אחרים וכולל קירות שמכוסים באדמה ועשב, כך שהוא מתמזג עם הסביבה הכפרית שלידו באופן מושלם. לקניון גג אקולוגי שנועד לחסוך במקום וממנו נשקף נוף מרהיב של האזור : שדה התעופה הבינלאומי של צ'כיה , Kladna ו- Bílou Horu.

בניין זה זכה במקום ה-3 בתחרות האדריכלות Grand Prix לשנת 2007 בקטגוריית בניינים חדשים, הקניון הראשון שזכה בפרס כלשהו במהלך ההיסטוריה של התחרות עד אז. הקניון כולל כ-100 חנויות ב-2 קומות שמחולקות לאזור סגור ופתוח :


תכנון טיולים באנר

באזור הפתוח ניתן להינות מאינטרנט אלחוטי חינם, להינות ממסעדות שונות ולהשקיף על שדה התעופה הקרוב.

airalo ad

באזור הסגור ניתן להינות ממשחקייה לילדים בדמות ג'ונג'ל ומחדר כושר. במשחקייה נערכות מדי יום פעילויות שונות ובסופי שבוע מתקיימות בה סדנאות יצירה לילדים.

אבל זה לא הכל, כי בקניון יש מתקן חינמי לנקוי נעליים ומגלשה באורך 20 מטר מהקומה השנייה לראשונה. השימוש במגלשה אף הוא חינמי ופתוח לילדים ולמבוגרים כאחד. אנחנו בטוחים שתרצו לחזור על הפעולה שוב ושוב ממש כמו הילדה בסרטון

ובטח תשמחו שההגעה למקום קלה וכל שעליכם לעשות הוא להשתמש בקו האוטובוס 191.. אתם יכולים גם לנסוע לכתובת Fajtlova 1090/1 וליהנות מכ-1000 מקומות חנייה בחינם. לבחירתכם עומדים 3 מגרשי חנייה: על הגג, בחניון מקורה או בחניון חיצוני שכולם כאמור בחינם. בכל מקרה, הקניון פתוח כל יום מ-09:00-21:00 והסופרמרקט פתוח כל יום מ-08:00-22:00.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן