שכונת קארלין בפראג מתחדשת בפארק חדש לכלבים

כלב

 

אולי תתפלאו לדעת, אבל בפראג יש מחסור במקומות שבהם אפשר לשחרר את רצועת הכלבים. למזלכם, מקום כזה עומד להיחנך בשכונת קארלין בפראג 8 בין הרחובות Sokolovská ו- Pobřežní. בפארק תותר ריצה חופשית של כלבים ויהיו אלמנטים שיעודדו פעילות גופנית לכלבים.


תכנון טיולים באנר

ממלא מקום ראש מחוז פראג 8 Matěj Fichtner אמר: "פארק הכלבים יוקם על חורבות אתר נטוש בעבר ומוזנח בהווה ויספק מקום להליכה ואילוף" לדבריו ה"פארק יחיה מחדש את המרחב הציבורי בשכונה".

airalo ad

פארק זה יחבר את אזור Kaizlovy sady עם האזורים הירוקים המתוכננים בפרויקט העירוני Rohan. פארק זה מוקם בשיתוף האזרחים המקומיים, אגודות מקומיות ויזמים בשכונת קארלין בתקציב של 11,500,000 מיליון קרונות צ'כיות.

בניית הפארק אמורה להתחיל בפברואר 2018 ובמהלכה יותקנו נתיבים חדשים עם ספסלים, יוקמו גדרות, יישתלו עצים וצמחים וכן תוסר חלק ממסילת הרכבת באזור. "אני בטוח שזהו יהיה צעד חיובי לא רק עבור בעלי הכלבים בשכונה, אלא עבור כל התושבים כי כך יסתובבו פחות כלבים חופשיים ברחובות" אמר Matěj Fichtner.

ואגב, זהו לא פארק הכלבים הראשון שיוקם בפראג וקדמו לו 9 פארקים קודמים, הראשון מהם הוקם ב-2005 בשכונת Libeň. פארקים אלו הוקמו הודות למספר הגדל והולך של הכלבים בפראג, למשל בשנת 2016 היו רשומים בעיר כ-100,000 כלבים כאשר ב-2008 היו רק 82,000. בחישוב פשוט המסקנה היא שיש כלב אחד לכל 13 מתושבי פראג.

ואם אתם שואלים מה השם הנפוץ לכלבים בפראג כדאי שתדעו שהתשובה היא "בן". במצעד השמות הפופולריים ניתן למצוא גם את בטא, בארה ומקסי, שאותם תמצאו בעיקר בפראג 4 – המחוז שבו נמצאים רוב הכלבים העירוניים.

בכל מקרה, הקמת הפארק מהווה הוכחה נוספת שעיריית פראג מחפשת דרכים לשיפור רמת החיים של תושביה, הן ההולכים על שתיים והן ההולכים על ארבע. ובינתיים דוגמא לא מייצגת של כמה מהכלבים היפים של פראג

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן