גבעת פטרין מתקדמת למאה ה-21

גן החיות בפראג

מתכננים טיול לפראג בקרוב?
בטח תשמחו לדעת שאחת האטרקציות המרכזיות בעיר מתחדשת באינטרנט אלחוטי. מדובר ברכבל שעולה למרומי גבעת פטרין מ-Újezd. עיריית פראג אישרה את הרעיון באוקטובר 2017 ותוך 4 חודשים הוא אמור להיות מיושם. הפרויקט יעלה לקופת העירייה כ-2.3 מיליון דולר

החלטה זו מצטרפת להחלטה מספטמבר להתקין אינטרנט אלחוטי ב-6 תחנות של רכבת תחתית בפראג (Hlavní nádraží, Pražského povstání, Náměstí Republiky, Smíchovské nádraží, Florenc B ו- Florenc C). תוכנית זו אמורה לעלות כ-10 מיליון קרונות צ'כיות.
שני פרויקטים אלו לא לבד. כבר כיום יש אינטרנט אלחוטי חינם בתחבורה ציבורית בפראג ובאזורים ציבוריים רבים, למשל בגן החיות של פראג. פרויקט במימון פרטי להתקנת אינטרנט אלחוטי בתחנות החשמלית. פרויקט זה התחיל בחודש יוני ואמור לכלול 300 תחנות עד סוף 2017.

גן החיות של פראג


תכנון טיולים באנר

כמו כן, חברת התחבורה הציבורית בפראג (DPP) ממשיכה להרחיב את מספר החשמליות שבהם מותקן אינטרנט אלחוטי. עד שנת 2022 החברה מקווה ש-60-70% מהחשמליות בפראג יהיו מחוברות לאינטרנט אלחוטי.

airalo ad

בנוסף, ספסלים ציבוריים ברחבי העיר שפועלים על אנרגיה סולרית מספקים WiFi ומשמשים גם להטענת טלפונים. אמנם כרגע מדובר בפיילוט אבל אם הוא יוכתר בהצלחה הוא יורחב לשאר העיר.

וזוהי רק ההתחלה כי בפראג חושבים על העתיד. למשל, פרויקט דיור חדש בפראג 11 בשם Jižní Město יכלול אינטרנט אלחוטי חינם לתושביו. לפרטים נוספים על העיר שחושבת היום על המחר פנו למומחים של קונביז

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן