דירות בפראג

ע"י

בקטגוריית: ,

אם אתם מחפשים נתיב השקעה שנחשב לבטוח מבחינה כלכלית – האם חשבתם על רכישת דירות בפראג לצרכי השקעה?

הבטחון מעל הכל


תכנון טיולים באנר

 

airalo ad

אולי תתפלאו לדעת אבל רכישת דירות בפראג להשקעה נחשבת לבטוחה יותר מבכל מקום אחר. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שכלכלת צ'כיה (שבירתה היא פראג) היא אחת החזקות בעולם. למעשה, דירוג האשראי שלה זהה לדירוג האשראי של יפן שנחשבת למעצמה כלכלית.

ואל יקל הדבר בעיניכם כי צ'כיה היא מדינה שתחגוג את יום הולדתה ה-25 ב-1.1.2018. ועל כך אמרו חכמים : "העולם שייך לצעירים". אבל זה לא הכל כי רכישת דירות בפראג היא השקעה לטווח ארוך : מחירי הדירות בעיר רק עולים הודות להשקעות בינלאומיות של אמזון, גוגל וחברות נוספות.

בפראג יש גם תשתית תחבורתית טובה שרק הולכת ומתפתחת כך שהמחירים רק יעלו בעתיד. כבר עכשיו אתם יכולים ליהנות מרכבות עיליות ותחתיות, אוטובוסים, חשמליות ומטוסים ליעדים פנימיים בפראג ובצ'כיה וליעדים שונים באירופה.

כל אירופה במרחק נגיעה

 

והדובדבן שבקצפת : משקיעים זרים שרוכשים דירות בפראג לצרכי השקעה נהנים ממימון נדיב במיוחד של 70-80%. המשמעות היא ששכר הדירה יחזיר לכם את המשכנתא ויישאר לכם עודף, כלומר תיהנו מתשואה של 3-12% כל שנה.

גם אתם רוצים להינות מכל העולמות באמצעות רכישת דירות בפראג לצרכי השקעה? אין קל מזה כי כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם המומחים של קונביז . הם יעבדו בשבילכם ואתם רק תרויחו. אז למה אתם מחכים?

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן