לקנות דירה באירופה

רוצים לקנות דירה באירופה למטרות השקעה אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? מזל שאנחנו כאן כדי לייעץ לכם ולתת לכם טיפים שמבוססים על ידע ונסיון. כמו בכל תחום, גם כדי לקנות דירה באירופה יש צורך בהון ראשוני, אבל יחסית להשקעות אחרות כמו חסכון בנקאי, השקעה בניירות ערך או במניות התשואות מרשימות.

למעשה, לקנות דירה באירופה למטרות השקעה היא עניין חכם מבחינה כלכלית אך יש לעשותו בתבונה. או כמו שאומרים חכמים : נבונים לא נופלים לפחים שחכמים אינם יכולים להיחלץ מהם. החלטנו לעשות עבורכם את העבודה השחורה ולתת לכם כמה טיפים בחינם. אמנם כולנו למדנו שאין מתנות חינם אבל בתחום הזה דווקא יש…


תכנון טיולים באנר

ראשית חישבו לקנות דירה באירופה למטרות השקעה רק במדינות יציבות ובעלות צמיחה כלכלית. אמנם ההון הראשוני הנדרש כדי לקנות דירה באירופה למטרות השקעה אינו גדול, אבל במדינות שאינן יציבות כלכלית אתם עלולים לאבד אפילו אותו. לא חבל על הכסף שהרוחתם בעמל כה רב?

airalo ad

שנית חישבו לקנות דירה באירופה להשקעה רק במקומות שכבר כיום נהנים מעליית ערך נדל"נית. גם פה השיקול הוא כלכלי גרידא שמתייחס גם ליום שאחרי, כלומר ליום שבו תחליטו למכור את הדירה. למעשה, במקומות שבהם ערך הנדל"ן רק עולה אתם מרויחים פעמיים : פעם משכר דירה ופעם שנייה מרווח על מכירת הדירה. נחמד, לא?

עוד לקוחה מרוצה שהרויחה פעמיים

שלישית חישבו לקנות דירה באירופה רק במקומות שכבר כיום נהנים מהשקעות בינלאומיות. השקעות אלו מהוות הוכחה לחוזק וליציבות של המקום והן יכולות לעבוד בשבילכם מסיבה אחת: השקעות זרות מושכות למקום הן את תושבי הפריפריה ואת תושבי חוץ. וכמובן בכלכלה כשהביקוש הנדל"ני עולה על ההיצע יש תוצאה אחת : עליית מחירי השכירות.

יש גם טיפים נוספים אבל עכשיו הגיע הזמן להפסיק לחשוב ולהתחיל לבצע. איך עושים את זה? פונים למומחים של קונביז והולכים לקנות דירה באירופה בהסתמך על המומחיות שלהם. אמנם הם מתמחים בפראג בלבד אבל זה דווקא יתרון מסיבה אחת : רק פראג עונה על כל הטיפים שצוינו לעיל .

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן