נדל"ן באירופה

מטרו בפראג

רוצים לרכוש נדל"ן באירופה למטרות השקעה אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? הגעתם למקום הנכון כי אם תמשיכו לקרוא תקבלו טיפים מרכזיים שיעזרו לכם. אמנם רכישת נדל"ן באירופה היא עניין אישי שתלוי בהון ההתחלתי של כל אחד מכם, אבל כמה טיפים כלליים ששווים זהב

למשל:

1. רכשו נכסי נדל"ן רק במדינות בעלות כלכלה חזקה ויציבה שנהנות מצמיחה. בדרך זו אתם תהיו מוגנים מפני מצבים כלכליים מסוכנים כמו פיחות.
2. רכשו נכסי נדל"ן ביעדים שנהנים מעליות מחירים בתחום זה. בדרך זו אתם תבטיחו שגם במקרה של מכירת הנכס אתם תרויחו ובגדול. כלומר תרויחו פעמיים על אותו נכס: פעם אחת בעת השכרת הנכס ופעם שנייה בעת מכירתו.
3. רכשו נכסי נדל"ן במקומות שבהם יש השקעות זרות וזאת משתי סיבות:
א. זו הוכחה לאיכות ולטיב של המקום
ב. זה מוקד שמושך אליו מט"ח ומחזק עוד יותר את הכלכלה המקומית. (ראו סעיף 1)
4. רכשו נכסי נדל"ן במקום שמתפתח מבחינת תשתיתית מסיבה אחת : זו הוכחה נוספת על החוזק הכלכלי של המקום בהווה ועל חוזקו הכלכלי העתידי.
5. רכשו נכסי נדל"ן במיקום שמרושת מבחינה תחבורתית, כלומר מקום שכולל קשרי תחבורה ענפים הן בתוכו והן ממנו ליעדים נוספים במדינה ובאירופה. פה הזמן לעשות שינוי חשיבתי כי באירופה התחבורה הציבורית לא מבוססת על אוטובוסים בלבד, אלא גם על מטוסים, רכבות תחתיות, רכבות עיליות וחשמליות.

הנה באה הרכבת…


תכנון טיולים באנר

6. רכשו נכסי נדל"ן במקומות שבהם תזכו למימון נדיב כמשקיעים זרים או במילים אחרות : במקומות שבהם שכר הדירה יחזיר את המשכנתא וישאיר לכם עודף. אולי תתפלאו אבל זה ממש לא מובן מאליו מסיבה אחת: ברוב המקומות כלל לא מקדמים בברכה משקיעים זרים מבחינת המימון. מנגד יש מקומות שדווקא למשקיעים זרים יעניקו 70 ו-80 % מימון וכמובן שעליכם להעדיפם.
7. רכשו נכסי נדל"ן שתשואה נאה בצידם, למשל נכסי נדל"ן שנמצאים במרכזן של ערים תיירותיות לצורך השכרה קצרת טווח. אמנם התשואה משתנה מנכס אחד למשנהו הודות למאפייניו הספציפיים (מיקום, גודל וכו') אבל אל תתפשרו מסיבה אחת : באתם להרויח ולא להפסיד.

airalo ad

כאמור, זוהי רשימה חלקית וכדאי לעשות החלטה מושכלת ונבונה עליכם להתייעץ עם המומחים. אנחנו ממליצים על אנשי קונביז שמתמחים בהשקעות נדל"ן בפראג. ולמה פראג? כי בניגוד להשקעות אחרות בתחום הנדל"ן באירופה רק פראג עונה על כל הקריטריונים לעיל. אז למה אתם מחכים? רוצו על זה

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן