קניון Metropole Zličín – מסתבר שאפשר גם אחרת

ע"י

בקטגוריית:
קניון Metropole Zličín בפראג

קניון זה הוא אחד ממרכזי הקניות והבידור הגדולים והפופולריים בפראג.  הקניון משתרע על 75,000 מ"ר מתוכם 55,000 מ"ר שמאכלסים 118 חנויות. בטח תשמחו לדעת שבין החנויות יש כאלו שכולנו אוהבים, למשל Marks&Spencer, Mango, Next, Mexx, C&A, Kenvelo ורבים אחרים.

בנוסף יש במקום מכבסה, סניף בנק, 15 מסעדות, משחקיה לילדים ובית קולנוע שכולל 10 אולמות. אולי עד כאן זה נשמע כמו עוד קניון בנאלי, אבל קניון זה יוצא דופן מקניונים אחרים בצ'כיה בכלל ובפראג בפרט הודות לעובדה אחת – קניון זה אינו מסתמך על סופרמרקט כשוכר מרכזי אלא מאמין שאפשר גם אחרת, כלומר שקניון איכותי מושך אליו מבקרים גם ללא סופרמרקט.


תכנון טיולים באנר

מסתבר שזה עובד, כי בקניונים מבקרים כ-7 מיליון איש מדי שנה מאז שהוקם ב-2002. בשנת 2004 הקניון הורחב ואמנם נוסף לו סופרמרקט, אך גודלו בינוני והוא משמש כהשלמה לחנויות האופנה והבידור במקום. בשנים 2014-5 בוצעה מודרניזציה מקיפה של המקום במטרה אחת – ליצור סביבה נעימה ונוחה לקניות ולבלוי שעות הפנאי של המבקרים בו.

airalo ad

בטח תשמחו לדעת שההגעה לקניון קלה (10 דקות משדה התעופה ו-20 דקות ממרכז העיר) ושהוא פתוח כל יום מ-09:00-21:00. בנוסף בקניון יש חניה והיא אפילו חינמית במקרים הבאים :

ימי שני-שישי – ב-3 השעות הראשונות

ימי שבת-ראשון – ב-5 השעות הראשונות

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן