אם אתם חולמים על משרד וירטואלי באירופה, צ'כיה היא המציאות

ע"י

בקטגוריית:
להפוך חלום וירטואלי למציאות בפראג

אם אתם חולמים על משרד וירטואלי באירופה, צ'כיה יכולה להיות המדינה שבה תגשימו את החלום. למעשה, צ'כיה היא אידיאלית כבסיס להתרחבות עסקית באירופה ומכיוון שכל מסע מתחיל בצעד אחד – גם התחלת הדרך העסקית שלכם באירופה מתחילה במשרד וירטואלי בצ'כיה ועדיף בבירה פראג.

למעשה, משרד וירטואלי בפראג יאפשר לכם ליהנות מכל שירותי המשרד שאתם רגילים אליהם מהבית למשל : ניתןלשכור קווים ניידים או נייחים של מספרי טלפון צ'כיים, כך שכל שיחה שתקבלו תועבר לכל מקום שבו תהיו בעולם (כולל ישראל כמובן). בדרך הזו תוכלו לנהל את החברה שלכם בצ'כיה מרחוק מבלי שהלקוחות יידעו על מיקומכם.

ניתן גם לרשום כתובת פיזית לחברה שלכם שיכולה להיות כתובת זמנית או כתובת קבועה. עם זאת, כדאי שתדעו דבר אחד – דרישות החוק הצ'כי מחייבות כל חברה להציג כתובת פיזית, כך שאתם אמנם חייבים כתובת אבל בידכם הבחירה אם היא תהיה קבועה או זמנית. בכל מקרה מכיווון שמדובר בכתובת פיזית אתם יכולים לעשות בה שימוש ככל העולה על רוחכם, למשל לצורך פגישות עסקיות למיניהן.


תכנון טיולים באנר

וזו רק ההתחלה כי משרד וירטואלי באירופה מאפשר לכם דריסת רגל שממנה תצמחו, למשל לקנות או לשכור נכס פיזי ברגע שהחברה שלכם תתרחב. היינו אומרים שזה כמו להציב רגל בדלת של האיחוד האירופי, והנה הסבר קצת שמסביר למה הכוונה

airalo ad

ועכשיו לידיים

מכיוון שמוטיב הרגליים קצת נדוש החלטנו לעבור למוטיב הידיים ובמילים אחרות – תנו לאצבעות שלכם לעשות את העבודה מסיבה אחת – כל שנדרש מכם כדי ליהנות ממשרד וירטואלי באירופה הוא ליצור קשר עם חברת קונביז.למעשה, כל שנדרש מכם לעשות הוא לבחור באיזו דרך תפעילו את הידיים שלכם :

  • האם תשלחו מייל למשרדי החברה בישראל או בפראג
  • האם תחייגו למספר הטלפון של החברה ותבחרו את השלוחה המבוקשת (1 לישראל ו-2 לפראג)
  • האם תשאירו הודעה בלשונית צור קשר באתר.

האמת היא שכלל לא משנה איך תפעילו את הידיים כי דבר אחד בטוח – אתם נהנים משירותיה של חברה מקצועית ואמינה עם משרדים בישראל ובפראג שעובדים בשיתוף פעולה. למעשה, אתם בידיים הכי מקצועיות שיש ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם ולחכות למענה מקונביז, מענה שיגיע תוך 24 שעות מרגע השארת הפנייה בכל אופציה שנבחרה.

למעשה, פנייה לחברה מאפשרת לכם להתרכז במה שאתם עושים הכי טוב (ניהול החברה שלכם) בלי להסתבך בבירוקרטיה צ'כית, בלי ללמוד שפה חדשה ובלי לנסות להבין את הכללים השונים של התרבות העסקית הצ'כית. אז למה להתעכב על קטנות שאפשר להיות בארץ ולהרגיש בחו"ל?

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן