ברנו היא אחת מעשר "הערים האירופאיות של העתיד"

ע"י

בקטגוריית:


העיר ברנו מדורגת ברשימת "10 הערים והאזורים האירופאיים של העתיד" לשנת 2018-9, כך לפי סקר נרחב של המגזין הבריטי הכלכלי היוקרתי fDi שפורסם ב-The Financial Times. הסקר בדק כמעט 500 ערים ואזורים באירופה מבחינת הפוטנציאל הכלכלי שלהם, שוק העבודה, תמורה למחיר, תשתיות וקיומה של סביבה ידידותית לעסקים.

הדרוג ביקש לאתר את הערים והאזורים המבטיחים ביותר באירופה, אך לא הגביל את עצמו לערים ולאזורים של מדינות המשתייכות לאיחוד האירופי. בסקר זה הגיעו הערים לונדון, דבלין ופריז ל-3 המקומות הראשונים הכללים והעיר ברנו התברגה לשתי רשימות סופיות:

ברשימת ההון האנושי וסגנון החיים הגיעה ברנו למקום ה-6 בקרב ערים בסדר גודל בינוני. הערים שתפסו את המקומות הראשונים הן ציריך בשוויץ, בורדו בצרפת, וילנה בליטא, ברטיסלבה בסלובקיה וטולוז בצרפת.


תכנון טיולים באנר

ברשימת התמיכה בהשקעות זרות הגיעה ברנו למקום ה-10. למקומות הראשונים בקטגוריה זו הגיעו בורדו בצרפת, שצ'צין בפולין, וילנה, ליברפול באנגליה, פוזנן בפולין, אוסטרבה בצ'כיה, בילבאו בספרד, פורטו בפורטוגל וניוקאסל באנגליה.

airalo ad

אבל זה היה עוד לפני שעיריית ברנו החליטה לעדכן את תוכניות הפיתוח העירוניות בתחום הקרקע. תוכניות אלו אמורות לשנות את העיר מהיסוד עד שנת 2020 – מה שישדרג את העיר עוד יותר, הן מבחינת הון אנושי, סגנון חיים והשקעות זרות. והנה דוגמה למי שהצליח להינות מהעיר הזו וגם מפראג ומצ'סקי קרומלוב ביחד:

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן