הקמת משרד וירטואלי בפראג – עכשיו זה אפשרי

ע"י

בקטגוריית:
חולמים על משרד וירטואלי?

אם אתם חולמים על הקמת משרד וירטואלי בפראג כבסיס לעסקים בצ'כיה בפרט ובאירופה בכלל – בטח תשמחו לדעת שעכשיו אפשר להגשים את החלום ולהפוך אותו למציאות בשטח. למעשה, כיום ניתן ליהנות מכל שירותי המשרד שאתם רגילים אליהם בישראל רק בפראג ובין השאר:

רישום כתובת למשרדי החברה – מדובר הן בכתובת זמנית והן בכתובת קבועה לפי דרישתכם ולפי דרישות החוק הצ'כי, כך שתהיה לכם כתובת צ'כית שתעיד על היותכם חברה רשומה כדין . וזה לא הכל כי כתובת זו יכולה לשמש אתכם במהלך שהותכם בצ'כיה, למשל לצורך פגישות עסקים.

שכירת קווי טלפון – מדובר הן בקווי טלפון נייחים והן בקווי טלפון קבועים עם מספרים מקומיים, כך שכל שיחה שתקבלו תועבר אליכם לכל מקום שאתם נמצאים בו (ישראל או כל מקום אחר). בדרך זו תוכלו לקבל שיחות מבלי שהלקוחות שלכם יידעו שאתם לא נמצאים פיזית בצ'כיה.


תכנון טיולים באנר

למעשה, הקמת משרד וירטואלי בפראג מאפשרת לכם להיות בבית ולהרגיש בפראג ובמילים אחרות –לתכנן מהבית את התרחבות החברה שלכם לשוק האירופי.  ובטח תשמחו לדעת שזו רק ההתחלה כי ניתן להרחיב את השירות, למשל לשכור או לקנות נכס שישמש אתכם כמשרד בפראג (והפעם לא באופן וירטואלי אלא ממשי) . היינו מנצלים את הזמן והמקום כדי להסביר למה צ'כיה היא המקום הנכון להתחיל בו, אבל למזלנו יש את הסרטון הבא:

airalo ad

https://www.youtube.com/watch?v=SSvA3ZSgfXk

ומה אתם צריכים לעשות?

אולי תופתעו לדעת אבל כדי ליהנות מכל זה עליכם לעשות דבר פשוט – ליצור קשר עם אנשי קונביז באמצעות המייל, הטלפון או טופס יצירת הקשר באתר. אנשי החברה מתחייבים לענות על כל פנייה תוך 24 שעות מרגע פנייתה, אז למה שלא תנסו אותם ותיווכחו בכך בעצמכם מיד ראשונה?

לאנשי החברה סניפים בישראל ובפראג שעובדים בשיתוף פעולה מלא כך שאתם בידיים הכי טובות. ובמילים אחרות – אתם מקבלים את כל הכלים שנדרשים לכם כדי להצליח בשוק הצ'כי כמקפצה לשוק האירופי. ואל יקל הדבר בעיניכם כי השוק העסקי בצ'כיה שונה לחלוטין מהשוק הישראלי, למשל התרבות העסקית שונה, השפה שונה, המטבע שונה (הידעתם שצ'כיה חברה באיחוד האירופי אבל לא משתמשת באירו?) ואפילו הבירוקרטיה שונה לחלוטין.

המשמעות היא שאם תנסו לעשות את זה לבד רוב הסיכויים שתיכשלו וחבל, כי הקמת משרד וירטואלי בפראג יכולה להיות התחלה מצוינת לעסקים משגשגים. ובינינו – לא כדאי שתכלו את זמנכם היקר בעסק שלכם ולא בקשיים לוגיסטיים שאפשר להימנע מהם? ואיך אמר מאו – גם דרך של אלף קילומטר מתחילה בצעד אחד קטן…

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן