השקעות בפראג

ע"י

בקטגוריית:
הארמון הזה בפראג יכול להיות שלכם

השקעות בפראג בתחום הנדל"ן הן הטרנד הכי חם כיום. עם זאת, בניגוד ליעדי נדל"ן אחרים השקעות בפראג בירת צ'כיה הן הרבה יותר מטרנד חולף. הסיבות לכך רבות, כך שהרשימה לפניכם מהווה טעימה בלבד.

סיבה ראשונה – מיקום, מיקום, מיקום

העיר פראג נמצאת במרכז אירופה ומשמשת לאורך הדורות כצומת בין מערב ומזרח אירופה. המשמעות היא שלפראג צביון ייחודי שמשלב ישן וחדש וקסם מיוחד שמושך אליה מיליוני תיירים.

השקעות נדל"ניות בפראג מאפשרות להרוויח מהתיירות לעיר באופן ייחודי – השכרת דירות לטווח קצר (Airbnb ופלטפורמות דומות). בניגוד לערים אחרות בעולם, השכרה מסוג זה בפראג חוקית לחלוטין ואפילו זוכה לעידוד העירייה. התשואה כמובן בהתאם…


תכנון טיולים באנר

סיבה שנייה – התשתיות

העיר פראג נהנית מתשתית תחבורתית מפותחת, הן מבחינה פנימית (קשר בין חלקי הערים השונים) והן מבחינה חיצונית (קשר למקומות אחרים באירופה). המשמעות היא שבפראג ניתן ליהנות מרכבת, רכבת תחתית (מטרו), אוטובוסים וחשמליות ובקרבתה נמצא שדה התעופה הבינ"ל של צ'כיה.

airalo ad

https://www.youtube.com/watch?v=hrwYOkbsUo0

סיבה שלישית- הכלכלה

כלכלת צ'כיה נהנית מצמיחה ומאקלים פיננסי חיובי – מה שמושך אליה ובעיקר לעיר הבירה השקעות מכל העולם. למשל, חברות הייטק גדולות כמו אמזון, יבמ, גוגל. כל אלו נהנות מכח אדם זול ומשכיל, תשתיות מסודרות וכאמור – מיקום מעולה.

הדבר היחיד שחברות אלו נדרשות לדאוג לגביו בפראג הוא מקומות לינה לעובדים. המשמעות היא שהודות לביקוש הגבוה לדירות בפראג – מחירי השכירות בעיר רק עולים (רק ב-2018 הם עלו ב-2.5%) ואתם כמובן יכולים להרוויח גם פה…

סיבה רביעית- התאמה לכולם

השקעות בפראג מתאימות לכל סוגי המשקיעים. למשל, משקיעים סולידיים יכולים לרכוש דירות בה ואילו משקיעים מנוסים יכולים לרכוש בניינים, בתי מלון ואפילו טירות. בנוסף, בפראג ניתן לבחור בין מספר אפיקי השקעה, למשל השקעה בדירות להשכרה לטווח קצר (ראו סיבה ראשונה לעיל) או לטווח ארוך.

הארמון הזה בפראג יכול להיות שלכם
הארמון הזה בפראג יכול להיות שלכם

סיבה חמישית – המחירים רק עולים

הודות לכל הסיבות שציינו לעיל וסיבות נוספות – מחירי הנדל"ן בפראג רק עולים מעל ומעבר לתחזיות. למשל, ב-2017 הצפי היה לעליות של 10%, אבל בפועל העליות היו של 13.3% – העלייה הגבוהה ביותר בשנה זו במדינות האיחוד האירופי.

המשמעות היא שרכישת דירה להשקעה בפראג מאפשרת ליהנות לא רק משכר דירה קבוע שעולה כל הזמן, אלא גם מרווח גדול יותר ממכירת הדירה בבוא העת. והצפי כמובן הוא שמחירי הדירות רק ימשיכו לעלות – מה שאומר שכדאי להזדרז כדי לקנות בזול ולמכור ביוקר. אז למי קראתם טרנד?

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן