ט"ו בשבט הגיע לפראג 7

פראג 7

מחוז פראג 7 עומד להיות ירוק יותר בקרוב הודות לשתילתם של עצים נוספים בשטחו. הנהלת העיר והמחוז בשיתוף המינהל הטכני החליטו לנטוע 100 עצים בסתיו ובאביב הקרובים. החלפה של עצים יבשים או חולים בעצים חדשים יכולה להתבצע בסתיו בלבד, אך שתילת עצים חדשים לגמרי תתבצע באביב. בכל מקרה – כל המיקומים שבהם יישתלו העצים נבדקו כדי לוודא שלא יפריעו לתנועת הרכבת התחתית במחוז.

שתילת עצים היא אחת הדרכים לווסת את הטמפרטורות בעיר ולנקות את האויר. העצים עוזרים לעצור את אפקט החממה בעיר בשתי דרכים : הם לוכדים את הפחמן באויר ועוצרים את קרני השמש לפני פגיעתם בקרקע, שם היא נספגת ומשוחררת בלילה ויוצרת מוקדי חום עירוניים, בעיקר באספלט שחור. אור השמש גורם לעצים לשחרר מים לאטמוספירה שגם לה יש אפקט של קירור.

"פראג 7 היא חלק מהעיר שבו שנויי האקלים גורמים בקיץ להתחממות יתר" אומר סגן ראש מנהל המחוז Ondřej Mirovský. לדבריו ההעדר העצים ברחובות הביאה את הנהלת המחוז לפתוח בפרויקט של שתילת עצים, הן ברחובות עצמם והן בכל מקום שבו זה אפשרי. בתחילת השנה הבאה יישתלו במחוז פראג 7 כ-75 עצים : 30-40 עצים ברחובות Argentinská  ו- Bondyhoו-35 עצים בחלל מול המוזיאון החקלאי הלאומי.


תכנון טיולים באנר

כל השתילות יבוצעו וימומנו ע"י המנהל הטכני שיזהה את הקרקע המתאימה ויעלה הצעות נוספות. בעיר פראג כולה נבחנים פתרונות שונים למלחמה בטמפרטורות העולות, למשל שינוי צבעי הכבישים כדי שיספגו פחות חום מהשמש, נטיעת צמחייה על הגגות, נטיעת עצים נשירים בפארקים וביערות, שיחזור הביצות העירוניות ועוד.

airalo ad

ובינתיים אתם מוזמנים לנסיעה קצרה ברחבי השכונה

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן