טירה למכירה

ע"י

בקטגוריית: ,
זוג מחזיק ידיים

אם חלמתם כל החיים לחיות טוב כמו מלכים הגיע הזמן להתעורר. אולי תתפלאו לדעת אבל כיום אפשר להגשים את החלום ולגור בטירה אירופאית כמו באגדות. והמחיר? תקבלו עודף מ-10,000,000 קרונות צ'כיות וגם תחזירו את ההשקעה הראשונית במהרה. איך? המשיכו לקרוא וגלו שניתן לחיות את החלום וגם להרויח ממנו.

רוצים דוגמאות ? הנה שתי טירות שאתם יכולים להרשות לעצמכם

טירה מהמאה ה-16 עם חנייה ותקרה גבוהה בגודל 140 מ"ר שמשתרעת על 5 קומות :


תכנון טיולים באנר
  • מרתף שהוסב לבר עם יצירות אמנות מקוריות
  • קומת קרקע שהיא קומת הכניסה
  • קומה ראשונה שהוסבה ללאונג' בר מפנק
  • קומה שנייה שיש בה חדר שינה עם חדר רחצה צמוד

קומה שלישית שכוללת עליית גג עם תצפית לנוף של האזור שנחשב ליפה ביותר בצ'כיה. ( Jicin אם אתם מתעקשים לדעת)

airalo ad

הטירה שימשה בעבר כמגדל מים והיא נמצאת במרחק הליכה ממרכז היסטורי עם חנויות, מסעדות, בתי קפה ואפילו זירת החלקה על קרח ובריכת שחייה. והדובדבן שבקצפת – כל מערכות הטירה כולל חשמל, חשמל, מצלמות אבטחה וגלאי אש נשלטים מרחוק כך שהטירה אולי עתיקה, אבל חכמה במיוחד.

רוצים להכיר את העיירה יותר לעומק? צפו בסרטון הזה

ואם זה לא מספיק יש עוד טירה במחיר שווה לכל נפש וכיס, הפעם במרחק שעת נסיעה מפראג בעיירה ZAHOŘANY. הטירה הזו חדשה יותר אבל היא נבנתה על שרידיו של מבצר מהמאה ה-17. הטירה הזו מלאה בהפתעות, למשל :

·         היא משתרעת על 5500 מ"ר וכוללת 4 אגפים שבכל אחד מהם שתי קומות

·         הטירה כוללת מרתף, אולמות, מגדל, תקרות מקומרות וסמל בחזית

·         הטירה כוללת חלק שמתאים למגורים (דירת 3+1 למעוניינים() וכן גגות ומרזבים משופצים

·         הטירה מיועדת לשימור ולשיפוץ ויש תשתית להקמה של אורווה וזה לא הכל – כבר עכשיו קיימות תוכניות אדריכליות מלאות להסבתה למלון.

·         לטירה קרקע של 6173 מ"ר שניתן לרכוש אותה במסגרת קניית הטירה.

ותראו איזה כיף מחכה לכם שם

מי שרוצה להשקיע קצת יותר מוזמן לרכוש את הטירה הזו מהמאה ה-12 ב-Neustupov . הטירה נמצאת בפארק סגור בגודל 16,000 מ"ר והיא בנויה על 1284 מ"ר. במהלך השנים הטירה שופצה שלוש פעמים כך שניתן להינות ממרתפים וממגדל בסגנון גותי, מחדר בטחון מודרני ומאגף רנסנסי. לטירה 3 קומות ותוכנית מוכנה להסבתה למרכז שיכלול מגורים, משרדים וחדרי ישיבות וכבר כיום היא כוללת משרד, סטודיו ודירת 3+1 .

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל מבחינתנו החלום לא היה מעולם קרוב יותר. עכשיו רק חסר האביר על הסוס הלבן כדי להפוך את האגדה למציאות בשטח, אבל זה כבר ממש קלי קלות כי החלק הקשה מאחוריכם.

ומאז הם חיו באושר ועושר

ואגב, אם יש לכם דרישות מיוחדות בתחום הנדל"ן אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם. פשוט פנו לחברת קונביז והיו הבעלים המאושרים של נכס בצ'כיה לפי רצונכם. ולא, הם לא יפלו מהכיסא או יפערו עיניים אם תבקשו לרכוש טירה או מלון. כי ככה זה שעובדים עם מקצוענים.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן