להרגיש בבית בבית חבד פראג

שופר

בית חבד פראג נקרא ע"ש המהר"ל המפורסם מאגדת הגולם ונמצא בכתובת U Milosrdných 6. במקום נחגגים החגים היהודים השונים וניתן לרכוש במכולת שבמקום אוכל כשר (בעיקר מוצרי חלב וחטיפים) כדי להרגיש בבית גם רחוק מהבית.

במקום ניתן לרכוש גם מוצרי יודאיקה (למשל כוסות קידוש וצלחות סדר) שעשויות מקריסטל צ'כי איכותי. מוצרים אלו מצופים בזהב או בפלטינום והם ייחודיים, כלומר לא ניתן לרכוש אותם בשום מקום אחר.

ארוחות שבת בבית חבד פראג

גולת הכותרת של המקום היא ארוחת השבת שנערכות בו, הן ארוחת ערב שבת והן ארוחת צהרי שבת. האווירה של הארוחות היא ביתית ונעימה והן כוללות שירה, דברי תורה וכמובן אוכל כיד המלך כמיטב מסורת חבד ברחבי העולם.


תכנון טיולים באנר

הסעודות מתקיימות לאחר סיום התפילה בבית הכנסת הצמוד "אהבת יוסף", כלומר קבלת השבת שנערכת בשעה 17:30 ושחרית של שבת שנערכת ב-10:00. לסעודות השבת בבית חבד פראג יש להזמין מקום מראש בטלפון 420-728-186-832. מחיר ארוחת ערב שבת הוא 45$ ומחיר ארוחת צהריי שבת הוא 40$. יש הנחה לילדים עד גיל 12.

airalo ad

ארוחת ערב שבת כוללת קידוש, חלות ביתיות, מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים. המנות הראשונות הן כדורי דג מטוגן וסלטים. המנות העיקריות כוללות חמין הונגרי וקישקע, סוגים שונים של נקניקים וחמוצים, קוגל וכבד קצוץ וכן אורז. הקינוח כולל משקאות חמים, פירות עונתיים, יינות ומשקאות קלים. וכמובן הרבה יידישקייט

ארוחת צהרי שבת כוללת קידוש, חלות ביתיות, 3 מנות וקינוחים. המנה הראשונה כוללת דג סלמון ברוטב חרדל וסלטים. המנה השנייה היא מרק עוף והמנה השלישית היא עוף צלוי עם בצל מקורמל, צימוקים ושומשום שמוגש עם אורז בסמטי, ירקות ופשטידות. הקינוחים כוללים עוגות תוצרת בית, משקאות חמים, יינות ומשקאות קלים.

המסעדות של בית חבד פראג

בית חבד פראג מפעיל שתי מסעדות כשרות שמאופיינות באווירה משפחתית ובמנות גורמה בסגנון ים-תיכוני. הראשונה היא מסעדת פיצה חלבית בשם "שלנו". במסעדה ניתן ליהנות מארוחות חמות וארוחות קלות כולל פיצות, פסטות, פלאפל, כריכים, מרקים, סלטים, קינוחים ועוד.

במקום ניתן גם להזמין מקום לסעודות השבת של בית חבד פראג. המסעדה נמצאת בכתובת BREHOVA 8 ברובע היהודי ומפעילה גם שירות משלוחים. המסעדה פתוחה בימי חול בשעות 09:00-22:00, בימי שישי עד 15:00 ובמוצאי שבת עד שעה 23:00.

מסעדת "שלנו" בפראג
מסעדת "שלנו" בפראג

מסעדה חלבית נוספת נמצאת בסמוך לבית חבד בכתובת U Milosrdnych 4 ונקראת U-Milo. מסעדה זו היא מסעדה איטלקית ים-תיכונית כשרה ובה ניתן ליהנות מסלטים, פסטות, דגים, פיצות וכן ממגוון עשיר של יינות, קוקטיילים וקינוחים. מסעדה זו פתוחה כל יום בשעות 08:30-22:30 ובימי שישי עד 17:00.

בית חבד פראג מפעיל גם מסעדה בשרית שנמצאת בבית חבד עצמו. במסעדה ניתן ליהנות ממנות טריות של פלאפל, דגים, פסטות, המבורגרים, סטייקים, כריכים, קינוחים ועוד. המסעדה ממוזגת, כוללת אינטרנט אלחוטי חינם וניתן ליהנות ממנה גם באמצעות קייטרינג בהזמנה מראש.

במסעדה ניתן ליהנות ממבחר של מנות ראשונות, מנות שונות על האש (דגים, עוף ובשר), מרקים ומנות עסקיות. המסעדה פתוחה בימי חול בשעות 12:30-22:00 וביום שישי מ-10:00 עד 15:00. במסעדה ניתן להזמין מקום לסעודות השבת של בית חבד פראג.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

2 תגובות על “להרגיש בבית בבית חבד פראג”

  1. תמונת פרופיל של דוביק בייגל נמרון
    דוביק בייגל נמרון

    פראג חב"ד הנו מוסד עם הרבה רווחים!
    הארוחות היקרות ביותר באירופה!
    אמנם חב"ד מאוד מאוד פופולרי אך יש אלטרנטיבות אחרות כמו מסעדת שלום. המסעדה של הקהילה היהודית בפראג.
    נסו להיות שם ולא תצטערו.
    אני אישית מדיר את רגליי מחב"ד פראג
    אנשים כביכול נחמדים עסקיים לחלוטין

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      תודה רבה דוביק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן