מה עושים בפראג? 20 דברים שאסור לכם להפסיד

מבט מקרוב על כמה מבובות התצוגה של השעון האסטרונומי

דמיינו לעצמכם שקיבלתם צ'ופר מהעבודה או מבן/בת הזוג בדמות סופשבוע בפראג. עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם "מה עושים בפראג"? בשביל זה אנחנו פה. לפניכם 20 דברים שאסור לכם בשום פנים ואופן להפסיד במרכז עיר הבירה הצ'כית. לנוחותכם חילקנו אותם לפני שעות, אז הדקו חגורות כי אנחנו מתחילים.

ברוכים הבאים לפראג
ברוכים הבאים לפראג

אטרקציות בפראג בבוקר

אנחנו ממליצים להתחיל את הבוקר שלכם בפראג בצפייה בזריחה מעל גשר קארל (פעילות מספר 1). אמנם הגשר נחשב לאטרקציה תיירותית והוא עמוס במשך כל שעות היממה, אבל למזלכם רק מעטים מנצלים אותו בשעות הבוקר המוקדמות – מה שאומר שאם תשכימו קום הוא יעמוד אך ורק לרשותכם.

מכאן אנחנו ממליצים ללכת ברגל (פעילות מספר 2) למצודת פראג. גם לפה שווה להגיע מוקדם ככל האפשר משתי סיבות: כדי להימנע מהתורים האינסופיים וכדי לתת לוויטרז' בקתדרלת ויטוס הקדוש (להלן פעילות מספר 3) את הכבוד הראוי. ואם אתם מעוניינים להמשיך את החוויה האינטימית – עלו למגדל הפעמון של הקתדרלה (פעילות מספר 4) ותזכו לא רק לשקט אלא גם לנוף מרהיב ביופיו.


תכנון טיולים באנר

המעוניינים לצפות בטקס חילופי המשמר (פעילות מספר 5) המלא כדאי שתישארו בתחומי המצודה עד 12:00. ואל תדאגו – יש הרבה מה לעשות פה ואתם לא תשתעממו לרגע. אבל אם אתם מעוניינים לראות טקס צנוע יותר זה אפשרי בהחלט – פשוט חכו לסיומה של כל שעה עגולה ותשביעו את מבוקשכם.

airalo ad

לאחר מכן אנחנו ממליצים להכיר את פראג דרך הרגליים ובעיקר דרך דוושת האופניים. (פעילות מספר 6) בפראג קיימת אפשרות של שכירת אופני בירה, כך שאתם נהנים מבירה צ'כית איכותית תוך כדי הוצאת הקלוריות על שתייתן באופן מידי. מבחינתכם זו יכולה להיות אחת האטרקציות שלא תרצו לשכוח (תלוי כמה שתיתם ובהתאם כמה תזכרו את החוויה).

אטרקציות בפראג צהרים

בצהריים אסור לכם לוותר על צפייה בתצוגת הבובות בשעון האסטרונומי של פראג (פעילות 7). אמנם התצוגה המלאה נערכת כל יום ב-12:00, אבל יש תצוגה מקוצרת ולא פחות יפה בכל שעה עגולה. ואם אתם בעניין רומנטי (ברור שכן כי פראג תהפוך אתכם לרומנטיים גם אם לא תרצו) – אנחנו ממליצים לצאת מכיכר השעון לסיור בכרכרה שרתומה לסוסים, כך שמדובר בפעילות מספר 8 שלכם.

מבט מקרוב על כמה מבובות התצוגה של השעון האסטרונומי
מבט מקרוב על כמה מבובות התצוגה של השעון האסטרונומי

את שעות הצהריים שלכם בפראג אנחנו ממליצים שתקדישו למופע של תאטרון שחור (פעילות 9). למרות הדעה הרווחת הסוגה היצירתית הזו לא הומצאה בפראג אלא שוכללה בה לדרגת אמנות, כך שזו ההזדמנות שלכם ליהנות מקצת תרבות על הדרך. אמנם רוב התאטראות מעלים מופעים בערב, אבל בצהריים הם פנויים יותר ולכן מאפשרים להם הנאה שלמה ומושלמת.

אטרקציות בפראג אחר הצהרים

אחר הצהריים אנחנו ממליצים לחזור לאזור מאלה סטרנה (פעילות מספר 10) וליהנות ממנו בכיף. בשעות אלו האזור נחשב יחסית לשומם, כך שגם פה הרחובות הרומנטיים והציוריים, בתי הקפה וחנויות המזכרות יהיו כולן שלכם.

משם קצרה הדרך לאי קמפה, אי מלאכותי שנחשב לוונציה המקומית. כאן אנחנו ממליצים על מספר אפשרויות: ביקור בקיר ג'ון לנון (פעילות 11) – קיר הגרפיטי הכי מפורסם בעיר, תליית מנעול בגשר המנעולים (פעילות 12) כדי לתת לאהבה שלכם נצחיות וביקור בפארק קמפה (פעילות 13).

אטרקציות בפראג בערב

בפראג שעות הערב הן רק ההתחלה כך שהאפשרויות שעומדות לרשותכם כמעט בלתי נגמרות. למשל: להתחיל אותו בבילוי במועדון ג'ז Agharta וליהנות מבירות במחירים שפויים, מקהל ידידותי ומאוויר נטול עשן סיגריות. מבחינתנו זו אטרקציה מספר 14, אבל מבחינת רבים מדובר במועדון הג'ז הכי טוב בעיר.

לאחר מכן אנחנו ממליצים לסור לפאב U Fleků שנמצא במבשלת בירה שראשיתה בימי הביניים. (פעילות 15). במקום תיהנו מליקרים מקומיים, מאוכל צ'כי עממי ומנגינת אקורדיון חיה. אולי הם ישכיחו מכם את העובדה שהבטחנו 5 אטרקציות נוספות ולא קיימנו. אל דאגה – בפראג יש עוד הרבה מה לעשות.

שאלות נפוצות

מה הפעילות שאסור לאף תייר בפראג לפספס?

כל מדריכי התיירים טוענים שכל ביקור בפראג חייב לכלול את גשר קארל, כך שאין לנו מנוס אלא להסכים. ואם אתם חובבי גשרים – הנה עוד גשר שאסור לכם להפסיד.

למה צריך לשים לב בפראג?

כמו בכל עיר תיירותית, גם בפראג יש להימנע ממלכודות תיירים. איך עושים את זה? כל התשובות כאן

האם פראג היא אכן העיר הכי יפה באירופה?

אנחנו חושבים שכן, אבל אנחנו לא לבד. סקרים שנעשו תומכים בדעה שלנו. והנה ההוכחה

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן