מלון כשר קינג דייויד פראג, פראג – מחירי שנת 2019

שבת בפראג

אחרי שסיפרנו לכם על חבילות פסח 2019 במלון קינג דיוויד בפראג החלטנו להמשיך במצווה. לפניכם החבילה שמציעה המלון לאלו שמעוניינים לבלות את ראש השנה תש"פ בפראג בירת צ'כיה:

  • אירוח מלא למשך 3 לילות החל מ-29.9.2019 וכלה ב-2.10.2019
  • ארוחת בוקר גלאט כשר בסגנון בופה עשירה כל יום
  • שתי ארוחות ערב ושתי ארוחות ערב חגיגיות: ארוחת ערב חגיגית ב-29.9, שתי ארוחות (צהרים וערב) ב-30.9 וארוחת צהרים חגיגית ב-1.10.

מכיוון שראש השנה תש"פ נופל על יום ראשון בשבוע, אנחנו חושבים שזו הזדמנות פז להאריך את חופשת סוף השבוע בעיר וליהנות מכל העולמות: גם ויקאנד בעיר הכי רומנטית בעולם וגם עריכת ראש השנה כהלכתו במלון כשר למהדרין.

הודות למיקום המרכזי של המלון (500 מטר מקניון פלדיום ומרחק הליכה מהרובע היהודי), לעובדה שהוא ברמה של 5 כוכבים ולפינוקים השונים שהוא מציע לאורחיו (ספא, חדרים אקוסטיים, אינטרנט אלחוטי חינם, מוצרי טיפוח של L’Occitane בחדר הרחצה ועוד) אנחנו מאמינים שלא תצטערו על הבחירה.


תכנון טיולים באנר

https://www.youtube.com/watch?v=5S-n7sT0omM&t=17s

airalo ad

עוד סיבות טובות לבחור בפראג

וסיבה נוספת שיכולה להכריע את הכף בראש השנה תרתי משמע– נהר הוולטאבה נמצא במרחק כקילומטר וחצי בלבד, כך שאם אתם מעוניינים לבצע תשליך אמיתי תוכלו לשלב בו ספורט. מכיוון שהתחבורה הציבורית פועלת כסדרה בעיר ונהגיה גויים כשרים – תוכלו להגיע לנהר גם באמצעות חשמליות או אוטובוסים תוך כ-10 דקות בלבד.

ואם עוד לא השתכנעתם יש לנו סיבה נוספת שתגרום לכם להגיע דווקא לפראג- רוב החנויות (למשל קניון פלדיום הסמוך) פועלות כרגיל גם בימי ראשון (היום בשבוע שבו כאמור יחול ערב ראש השנה תש"פ), כך שאתם יכולים לבצע את הקניות הנדרשות עד הרגע האחרון.

ואם הייתם כבר בעיר נוצרית כלשהי בימי ראשון -אתם בטח כבר יודעים שמדובר במקרה נדיר במיוחד, גם כאשר הדת השלטת היא נצרות פרוטסטנטית כמו בצ'כיה ולא נצרות קתולית. ואנחנו אומרים – למה לא להתחיל את השנה החדשה ברגל ימין?

להזמנות הקליקו כאן

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן