פראג – מידע, טיפים ותמונות

שוק חג המולד בעיר העתיקה של פראג

אם אתם מתכננים טיסה לפראג בטח תשמחו לקבל מידע וטיפים שיעזרו לכם בטיול. החלטנו לא רק להרים את הכפפה אלא לקחת אותה צעד אחד קדימה, כלומר לצרף לכל המלצה שלנו תמונה או סרטון שיאפשרו לכם להבין על מה מדובר. אנחנו מזמינים אתכם לצאת איתנו למסע בכורסא ובטוחים שהוא יתרום גם למסע האמיתי.

טיפ 1 – בקרו בבית הרוקד

אמנם מדובר באטרקציה תיירותית עמוסה לעייפה אבל אנחנו מצאנו פתרון – הזמינו משקה בסך 100 קרונות צ'כיות לפחות והבטיחו לעצמכם מקום במרפסת התצפית. הנוף כמובן מרהיב ובצ'כיה כמו בצ'כיה – הבירה תמיד מצויינת. וכמובן שאם אתם חובבי אדריכלות מיוחדת – אסור לכם לפספס את המקום מכל עבריו. בכל מקרה – ככה זה נראה מלמעלה


תכנון טיולים באנר

טיפ 2 – בקרו במוזיאון אפל

המוזיאון נמצא בלב העיר העתיקה של פראג ומדגים את ההתפתחות הטכנולוגית של חברת אפל. אנחנו בטוחים שכל חובבי הטכנולוגיה ייהנו במקום וגם הילדים. ובמחשבה שנייה – אנחנו בטוחים שגם אנשים שהם מאותגרים טכנולוגית ימצאו כאן עניין.

airalo ad
הכניסה למוזיאון אפל בפראג

טיפ 3 – בדקו טוב-טוב מה כולל השיט שלכם

אמנם חברות רבות מציעות שיט על נהר הולטובה עם ארוחת ערב, אבל אנחנו ממליצים לוודא שהשיט כולל הסעה הלוך וחזור למלון והדרכה. אמנם פראג בלילה יפה גם ללא מילים אבל אנחנו בטוחים שתהנו יותר עם הדרכה.

טיפ 4 – סעו בחורף

אמנם בפראג קר בעונת החורף, אבל מצד שני אתם יכולים להינות מאוירה מיוחדת שאין במקומות אחרים. בעיר נערך שוק חג המולד שכולל דוכנים של אוכל, קריסטלים, הופעות רחוב ואומנות מקומית כך שאתם נהנים מרומנטיקה אמיתית כמו בסרטים.  בנוסף, לרוב הטיסות לפראג בחורף זולות יותר ואתם למעשה תופסים שתי ציפורים במכה אחת.

שוק חג המולד בעיר העתיקה של פראג

טיפ 5 – העדיפו נעלי ספורט

אמנם במקומות מסוימים יש קוד לבוש ונעלי ספורט לא יתקבלו בברכה, אבל הדרך הכי טובה לדעתנו להכיר את פראג היא דרך הרגליים ולעשות זאת בנוחות. בנוסף, מוקדי התיירות העיקריים בעיר העתיקה נמצאים ברחובות מרוצפים והמשמעות היא אחת – כל נעל שאינה נעל ספורט תפגום בהנאתכם מהעיר. והנה דוגמה קטנה ממה שמחכה לכם:

 

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

2 תגובות על “פראג – מידע, טיפים ותמונות”

  1. תודה רבה נעה. אני חייב לחזור לביקור בפראג אחרי כל השנים שנעדרתי משם.

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      איזה כיף שעוררתי אצלך געגועים לעיר הכי יפה בעולם. מבחינתי זו מחמאה ענקית אז תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן