פתיחת חברה באירופה

ע"י

בקטגוריית: ,

אם חשבתם על פתיחת חברה באירופה כדאי מאוד שצ'כיה תהיה תחנתכם הראשונה. כל הסיבות מוכיחות שצ'כיה היא המקום המשתלם ביותר לצורך פתיחת חברה באירופה. פעם אמרו שכל הדרכים מובילות לרומא אבל היום כל הדרכים מובילות לפראג.


למעשה, בפתיחת חברה באירופה שסניפה הראשון בצ'כיה תהנו ממספר יתרונות :
עלויות נמוכות של הקמת חברה יחסית למדינות אחרות באיחוד האירופי
• כוח אדם זול אך מיומן ומקצועי
• מס חברות נמוך יחסית (19%)
• פטור מאגרה שנתית כי היא אין חיה כזאת בצ'כיה
• תעשיית הייטק מפותחת ועתירת ידע שמבוססת על טכנולוגיה חדישה

ואל תדאגו – לא תהיו שם לבד כי חברות בינלאומיות כבר הבינו את הפטנט ועשו זאת לפניכם. מכירים את אמזון וגוגל? אלו הן רק שתיים מהחברות שפתחו סניפים בצ'כיה ובטוח שהיו להם סיבות טובות.


תכנון טיולים באנר

עובדת מאושרת של חברת הייטק בינלאומית בצ'כיה

airalo ad

אתם לא תהיו לבד מסיבה נוספת כי לרשותכם עומדים המומחים של קונביז, חברה שמתמחה בקשרי ישראל-צ'כיה כולל בתחום העסקי, המסחרי והתעשייתי. למעשה, אם אתם מעוניינים בפתיחת חברה באירופה שסניפה הראשון נמצא בצ'כיה – קונביז היא הכתובת שלכם.

אנשי החברה יסייעו לכם מבחינה בירוקרטית ולוגיסטית ותוך חודשיים תהיה לכם חברה בצ'כיה. ואל יקל הדבר בעיניכם כי לשם כך נדרש אישור מנוטריון, מהבנק ומרשם החברות הצ'כי וכן נדרש לפתוח חשבון בנק עסקי בצ'כיה.

ולא, אל תארזו מזוודות כי כל התהליך נעשה בעודכם נמצאים בארץ ובשת"פ מלא של הסניפים: סניף קונביז בישראל וסניף קונביז בצ'כיה. אתם יכולים לשאול את אלו שכבר עשו זאת ותתפלאו אבל אתם מכירים אותם. נכון שאתם מכירים את אל על, אדם מילא ורימקס?

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן