קניון פלורנטינום – להפוך שופינג ליצירת אמנות

ע"י

בקטגוריית:
קניון פלורנטינום בפראג

קניון זה נמצא מספר דקות הליכה מכיכר הרפובליקה ליד תחנת הרכבת Masarykovo nádraží. הקניון נמצא במבנה שמשלב את המסורת התרבותית האירופית עם מרחב עסקי במטרה אחת – להפוך את השהות שלכם במקום ליצירת אמנות. הבניין נפתח ב-2014 וכולל חלק מסחרי וגן ציבורי עם כיכר, כך שהוא אלגנטי ועל-זמני מצד אחד אבל מצד שני משלב עסקים והנאה.

בבניית המבנה נלקחו בחשבון לא רק אלמנטים אדריכליים ועצוביים אלא גם איכות הסביבה, כך שהוא נבנה בהרמוניה עם ההיסטוריה המקומית ושולב בתוך פרויקטים ארכיטקטונים קיימים. הבניין אמנם גדול בהיקפו אבל הוא צנוע מבחינה סביבתית ועושה הרבה כבוד לפראג ולצ'כיה, כלומר הוא משקף את המשמעות ההיסטורית ואת האופי האורבני של מרכז העיר.

הבניין כולו זכה בפרסים רבים, למשל פרס LEED Platinum – הפרס הגבוה ביותר האפשרי לבניינים ששומרים על איכות הסביבה, פרס CEEQA 2014 שמוענק ע"י המגזין Financial Times לפרויקטים במרכז ומזרח אירופה ועוד. וכך זה נראה מבפנים :


תכנון טיולים באנר

airalo ad

הקניון נמצא בקומה התת-קרקעית הראשונה של הבניין וכולל 15 חנויות, מסעדות ודוכנים. בקניון יש חניון תת-קרקעי בתשלום (50 קרונות צ'כיות לשעה ללא הגבלת זמן) שמתאים לרכבים בגובה מקסימלי של 2 מטר.

החניון כולל 55 מקומות חנייה ויש ממנו גישה ישירה לקניון באמצעות מעלית. החניון מואר וניתן לשלם במגוון אמצעים : מזומן וכן תשלום באמצעות הטלפון הנייד או מסרון. כמו כן, החניון כולל דוכן לשטיפת מכוניות כך שניתן להינות משופינג ומרכב נקי באותו הזמן.

שעות פתיחה :

• הקניון פתוח בימים שני-שבת בשעות 07:00-22:30
• מתחם האוכל פתוח בימים שני-שישי בשעות 08:00-20:00 ובסופי שבוע (שבת וראשון) מ-11:00-20:00
• הסופרמרקט בקניון פתוח בימים שני-שישי מ-07:00-20:00 ובסופי שבוע (שבת וראשון) מ-08:00-20:00

הגעה לקניון

חשמלית –
• קוי החשמלית 3,5,14,24 ו-26 עד תחנת Masarykovo nádraží
• קוי החשמלית 3,8 ו-14 עד תחנת Bílá labuť
רכבת תחתית – קו הרכבת התחתית B עד תחנת Náměstí Republiky (כיכר הרפובליקה)

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן