קניון Arkady Pankrác – הצעיר שבחבורה

ע"י

בקטגוריית:
קניון ארקדי פנקראץ

קניון זה בפראג 4 נחשב לצעיר שבחבורת קניוני העיר ולאחד הגדולים שבהם. הקניון משתרע על 3 קומות וכמעט 40,000 מ"ר וכולל 150 חנויות של מותגים בינלאומיים, בעיקר בתחומי האביזרים והביגוד כמו Calvin Klein, Guess, Pierre Cardin, DKNY  וזו רשימה חלקית בלבד.

הקניון נחשב לפופלרי במיוחד לפגישות עסקים משתי סיבות :

1. הוא נבנה על תחנת המטרו Pankrác  (קו C)


תכנון טיולים באנר

2. הוא נבנה בסמוך למשרדים של תאגידים רבים שבהם עובדים מאות אנשים.

airalo ad

הקניון מעוצב בצורה מודרנית ואיכותית וכולל מעברים מרווחים וקטנים שיוצרים אוירה ייחודית אך אוירירית. בקניון גם נערכים מופעים תרבות שונים ויש בו חנייה (כ-1000 מקומות חניה) ונקודת הטענה למכוניות חשמליות, כך שהוא לא קניון אלא גם מרכז חברתי לשעות הפנאי. לא פלא שהמקומיים טוענים שזהו הקניון הכי מגניב בעיר. והנה הצצה כדי שתיווכחו בעצמכם :

בכל מקרה, הקניון פתוח כל השבוע בשעות 09:00-21:00 ומאפשר להינות משלל שירותים בחינם, למשל :

1. אינטרנט אלחוטי

2. חניה לשעתיים הראשונות

3. חנייה בימי חול בשעות 17:00-23:00

4. חניה בסופי שבוע בשעות 07:00-22:30

בטח תשמחו לדעת שהקניון מתאים גם לילדים הודות למשחקיה בסגנון עיר אצטקית עתיקה. המשחקיה כוללת בריכת כדורים, אולם קולנוע קטן, אזור אמנות, אזור אינטראקטיבי ומסלול מרוץ למכוניות חשמליות. המשחקיה פתוחה בימי עבודה בלבד בשעות 09:00-14:00. אמנם הכניסה מגיל 3 ומעלה, אבל אנחנו בטוחים שתשמחו להיות הורה מלווה במידה וילדכם טרם הגיע לגיל הנדרש.

ושימו לב – התשלום למשחקיה נגזר משעות הבלוי במקום. אבל כמובן שגם מקום המבוגרים לא נפקד במקום והנה ההוכחה :

והנקודה הישראלית – באפריל 2023 רכשה חברת הנדל"ן הישראלית ג'י סיטי באמצעות חברת הבת שלה, ג'י סיטי אירופה, 25% מהקניון בעלות של כ-60 מיליון אירו (כ-240 מיליון ש"ח) בנוסף ל-75% שכבר נמצאים ברשותה. המשמעות היא שהקניון הוא מעתה בבעלות ישראלית מלאה ואתם תרגישו לגמרי בבית:)

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן