קניון Avion Shopping Park – הקניון שכולם אוהבים

ע"י

בקטגוריית:
קניון Avion Shopping Park בפראג

זהו אחד הקניונים הידועים והפופולריים בפראג הודות לעובדה שיש בו חנויות מוכרות, למשל IKEA, Tesco, H & M ועוד. כמו כן בקניון יש חנויות אלקטרוניקה, חנויות לכלי בית, תחנת דלק, תחנת הטענה למכוניות חשמליות ומסעדות. וכמו שאתם רואים – השיטוט בקניון קל במיוחד

עם זאת, למרות היותו מתויר לעייפה האוירה בקניון רגועה להפליא ושקטה לילדים ולכל המשפחה. ייתכן שזה הודות לעובדה שבמקום יש משחקייה לילדים בצורת ג'ונג'ל עם טרמפולינה, פארק הרפתקאות, מערות, מכוניות מתנגשות ופינה לפעוטות, אבל אולי זה בזכות המסעדות שכולם אוהבים כמוStarbucks   ו- McDonalds. בכל מקרה, זהו קניון שכולם אוהבים.

הקניון נפתח ב-1998, משתרע על 47,000 מ"ר ב-3 קומות ויש בו 2700 מקומות חנייה, אבל זו רק ההתחלה כי במקום מתוכנן הרחבה של 10,000 מ"ר נוספים, הוספת 20 חנויות ו-900 מקומות חנייה. הרעיון הוא שהקניון ייראה כמו רחובות של שוק עירוני מקומי אותנטי.


תכנון טיולים באנר

airalo ad

הקניון נמצא בכתובת Skandinávská 144/15a והוא פתוח כל ימות השבוע מ-09:00-21:00. ובטח תשמחו לדעת שניתן להגיע לקניון בקלות באמצעות קו האוטובוס 180. אומרים יש קניונים בשם זהה בערים נוספות בצ'כיה (ברנו ואוסטרבה) ובסלובקיה (ברטיסלבה) , אבל אנחנו בטוחים שלא תצטערו שהגעתם דווקא לכאן כי זה מה שמחכה לכם פה מלבד קניות :

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן