יעוץ נדלן צ'כיה

בצ'כיה כל האפשרויות הנדל"ניות פתוחות

יעוץ נדלן צ'כיה היא הדרך האולטימטיבית להבטיח השקעה בטוחה בצ'כיה ללא סיכונים. חשוב לזכור שבצ'כיה כל האפשרויות הנדל"ניות פתוחות, למשל ניתן לרכוש נכסים חדשים, נכסים יד שנייה, משרדים ועוד לכל צורך שהוא.

בפראג בניגוד לערים אחרות בעולם השכרה לטווח קצר (Airbnb ופלטפורמות דומות) היא לא רק חוקית, אלא אף זוכה לעידוד מצד הרשויות כדרך להבטיח מספיק מקומות לינה לתיירים. ואפשר להבין למה – אוכלוסיית העיר פראג כוללת 2 מיליון תושבים אבל מארחת 12 מיליון איש כל שנה.

אליה נדלנ"ית וקוץ בה

צ'כיה בכלל ופראג בפרט אמנם נחשבות ליעדים אידיאליים מבחינה נדל"נית, אבל יש לעשות זאת בחוכמה ולקחת בחשבון פרמטרים שונים.
למשל, את העובדה שהמנטליות העסקית הצ'כית שונה לחלוטין מזו הישראלית, שיש בצ'כיה בירוקרטיה לא פחות מאשר פה וכמובן שהכל נעשה בשפה הצ'כית.
בנוסף, יעוץ נדלן צ'כיה חוסך את הצורך בהתעסקות ב"זוטות" כמו פתיחת חשבון בנק, לקיחת משכנתא, תשלומים לוועד בית ולרשויות השונות (מים, גז, חשמל וכו'). אין זה אומר שלא תעשו את הדברים האלו, אלא שתעשו אותם נכון ותחת יעוץ מקצועי שהופך את הכל לפשוט.
בנוסף, אתם תהיו בחברה טובה כי פראג וצ'כיה נחשבות לאטרקטיביות בעיני משקיעים זרים, למשל רק ברבעון ה-4 של 2017 נרכשו 8% מהדירות בפראג ע"י זרים – בעיקר באזורים כמו פראג 10 ופראג 5 שבהם מוקמים פרויקטים חדשים.


תכנון טיולים באנר

airalo ad

לאיזה מטרות כדאי להשתמש בשירות יעוץ נדלן צ'כיה?

שימוש בשירותי יעוץ נדלן צ'כיה מתאים לכל אחת מאופציות ההשקעה הבאות:
1. איתור בניינים בצ'כיה או בפראג לצורך השקעה.
2. איתור של דירות למגורים, להשקעה או לצרכים עסקיים בצ'כיה (למשל השכרה או רכישה של משרדים). למשל, קניית נכסים לצורך השכרה לטווח קצר או ארוך, קניית דירות נופש באתרי סקי או ספא צ'כיים ועוד.
3. ניהול של נכסים קיימים בצ'כיה, הן בניינים והן דירות שנקנו לצרכים שונים. ניהול זה כולל איתור דיירים ראויים, תשלומים קבועים לרשויות, תחזוקה, גבייה של שכר דירה, תיקון של ליקויים ועוד.
4. בדיקת נכסים טרם קנייה כולל בדיקת המצב הפיזי שלהם, בדיקת השכונה, בדיקה אם יש מגבלות כלשהן על הנכס מבחינה חוקית (למשל שעבוד, משכון וכו'), בדיקה של ליקויים שונים ועוד. בדיקה זו מסוכמת בדו"ח שכולל גם אומדן ההוצאות הצפויות לצרכי תיקון ליקויים.

בוחנים כל פרט בסביבת הנכס
בוחנים כל פרט בסביבת הנכס

באיזה חברת יעוץ נדלן צ'כיה לבחור?

כמובן שיש לבחור בחברה שמסוגלת להשיג עבורכם כל מטרה נדלנ"ית שתבחרו, אבל יש לשים לב לפרמטרים שונים שמעידים על המקצועיות שלה, למשל:
• שירות איכותי – חברה מקצועית פועלת לפי הסטנדרטים הכי גבוהים שיש, למשל חוזרת ללקוחותיה תוך מקסימום 24 שעות ועונה על פניות שהתקבלו בערוצים שונים (טלפון, מייל, אינטרנט וכו').
• זמינות – חברה אמינה היא זו שנמצאת עבור לקוחותיה לכל אורך התהליך הנדל"ני, כלומר זמינה עבורם 24/7, תומכת בכל הדרוש ומקנה להם תחושת של ביטחון אמיתי.
• התאמה אישית – חברה איכותית מתאימה ומגמישה עצמה ללקוחות שלה, כלומר הלקוחות הם אלו שאומרים את המילה הראשונה והאחרונה ומהווים שותפים מלאים לתהליך .
• חסינות – חברת יעוץ שמחויבת ללקוחותיה היא זו שאנשיה מקפידים על סודיות ודיסקרטיות. למשל, חתומים על הסכמי סודיות ואינם מספקים לכל המעוניין פרטים אודות לקוחותיהם

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן